זכיינית ערוץ 2 רשת במו"מ עם ערוץ הספורט לשידור מפגש הדייויס מול ספרד

שוקלת להקדיש את ערב ראש השנה לשידור המשחק ההיסטורי ממורסיה ■ הזכויות של המפגש מול נבחרת ספרד, שייערך בתאריכים 18-20 בספטמבר, מוחזקות בידי ערוץ הספורט

ההופעה ההיסטורית של נבחרת הדייויס הישראלית בחצי גמר גביע דייויס צפויה להפוך את ערב ראש השנה לאחד מהאירועים הטלוויזיונים הגדולים של הטניס הישראלי. ל"גלובס" נודע כי ערוץ הספורט שרכש את הזכויות למפגש בין נבחרות ספרד לישראל ב-18-20 בספטמבר מהתאחדות הטניס העולמית (ITF), מנהל משא-ומתן מתקדם עם זכיינית ערוץ 2 רשת לשידור המשחק.

אחד השיקולים העיקריים של רשת היה החיבור של משחק בעל חשיבות לאומית גבוהה לערב ראש השנה. לכך יש להוסיף את את העניין סביב נבחרת הדייויס שתפס תאוצה בתקופה האחרונה בזכות ההצלחות של הנבחרת בבית העליון. המפגש האחרון של נבחרת הדייויס, רבע הגמר מול רוסיה בחודש שעבר, ששודר בערוץ הספורט הביא נתוני צפייה נאים: משחק הזוגות שהכריע את ההתמודדות משך רייטינג ממוצע לפי דיווחים של ערוץ הספורט של 8%.

עדיין לא ברור מה תהיה מתכונת השידורים ביתר ימי המפגש. במידה והמפגש שיתקיים באצטדיון במורסיה לא יוכרע ביום שבת אחרי משחק הזוגות, הרי ששידור משחקי ההכרעה ביום ראשון בכל מקרה לא יהיו משודרים ברשת, שמשדרת בימים רביעי-שבת בלבד.

אין זו הפעם הראשונה שערוץ הספורט מעורב באירוע שידורים גדול ערב ראש השנה. ב-15 בספטמבר 2004 שידר הערוץ את משחק הבכורה של מכבי תל-אביב בליגת האלופות מול באיירן מינכן.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אכן מתנהל משא-ומתן, אך שום דבר עוד לא סגור".