רשת הטלוויזיה CBS דיווחה היום (ה') לאחר סיום המסחר בוול סטריט על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2009. מהדו"חות עולה כי הירידה בהכנסות מפרסום הובילה לצניחה של 96% ברווח הנקי של הרשת.
הרשת סיימה את הרבעון עם רווח של 15 מיליון דולר, שהם 2 סנט למניה, זאת לעומת רווח של 408 מיליון דולר או 61 סנט למניה ברבעון השני ב-2008. במונחי Non-GAAP, החברה רשמה רווח של 57.4 מיליון דולר, שהם 8 סנט למניה, לעומת הצפי המוקדם בשוק לרווח של 7 סנט למניה
ההכנסות ירדו ב-11% והסתכמו בסוף הרבעון ב-3.01 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 3.39 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד, ולעומת הצפי בשוק להכנסות של 3.03 מיליארד דולר.
מניית CBS איבדה במהלך המסחר בוול סטריט 3.6%, ועם פרסום הדו"חות היא מזנקת במסחר המאוחר ב-8.1%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.