פתיחה יפה ל"רמזור": מקום שלישי בטבלת הרייטינג השבועית

"כוכב נולד" ממשיכה להוביל את הטבלה השבועית ■ קשת ורשת הכניסו כל אחת 4 תוכניות לטבלה בשבוע החולף

גם השבוע, "כוכב נולד" ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג השבועית, מה שיישמר ככל הנראה עד לתום העונה. במקום הראשון בטבלה נמצאת התוכנית ששודרה ביום שני ורשמה רייטינג ממוצע של 28% בקרב משקי-בית יהודיים, ואילו במקום השני נמצאת "כוכב נולד" ששודרה ביום ראשון ורשמה רייטינג ממוצע של 26.6%.

גם המקום השלישי והרביעי בטבלה שייכים לקשת עם העונה החדשה של "רמזור", שדורגה במקום השלישי עם רייטינג ממוצע של 24.8% ו-607 אלף צופים פרטיים. במקום הרביעי נמצאת "מועדון לילה" של ארז טל עם רייטינג ממוצע של 23.4% בקרב משקי-בית יהודיים.

המקומות החמישי והשישי בטבלה שייכים לרשת עם התוכניות "אחד נגד 100", ששודרה אמש ורשמה רייטינג ממוצע של 20.3%, ועם "שלום אסייג וחברים בקיסריה", שרשמה רייטינג ממוצע של 18.7% בקרב משקי-בית יהודיים.

מהדורת חדשות ערוץ 2 של אמצע השבוע מדורגת במקום השביעי עם רייטינג ממוצע של 18.4%. בנוסף למהדורת אמצע השבוע, גם מהדורת השבת של חדשות ערוץ 2 נמצאת בטבלה השבועית, במקום השמיני עם רייטינג ממוצע של 17.4%.

בסך-הכל קשת ורשת שומרות שתיהן על 4 תוכניות בטבלה השבועית כל אחת. ערוץ 10 וערוץ 1 לא מיוצגים בטבלת 10 התוכניות המובילות. יחד עם זאת, תוכניתו של אמנון לוי, "שומר מסך", רשמה רייטינג ממוצע של 12.8% - הרייטינג הגבוה ביותר שהערוץ השיג בשבוע החולף.

22