החולשה בשוק היפני כיווצה את הרווח של המלט ב-68%

בשורה העליונה, רשמה החברה ירידה של כ-37% בהכנסות שהסתכמו ברבעון הנוכחי ב-11.7 מיליון דולר ■ החברה קיבלה החלטה בתחילת הרבעון השני לסגור את פעילות הייצור ולהעביר אותה לישראל

המלט מקבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר הנמצאת בשליטה של דסק"ש (60.3%) פירסמה הבוקר את דו"חותיה לרבעון השני של 2009. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מחברים, ברזים ושסתומים למערכות בקרה תעשייתיות וברזים ושסתומים למערכות הובלת גזים אולטרה-טהורים בתעשיות מיקרו אלקטרוניקה ותעשיות אולטרה-נקיות נוספות.

בשורה העליונה, רשמה החברה ירידה של כ-37% בהכנסות שהסתכמו ברבעון הנוכחי ב-11.7 מיליון דולר. הרווח הגולמי התכווץ ב-62% ל-2.6 מיליון דולר והוביל את החברה למעבר להפסד תפעולי של 214 אלף דולר ברבעון הנוכחי לעומת רווח תפעולי של 1.26 מיליון דולר.

בשורה התחתונה ירד הרווח הנקי ב-68% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-335 אלף דולר בלבד. הרווח משקף רווח למניה של 2 סנט למניה לעומת רווח של 7 סנט למניה ברבעון המקביל.

החברה השלימה באוקטובר 2004 רכישה של חטיבת UCV שמשמעותה (Ultra Clean Valves) מחברת מוטויאמה היפנית. בעקבות המשבר העמוק אליו נקלעה כלכלת יפן, אשר הביא לירידה חדה בפעילותם של לקוחות החליט דירקטוריון החברה במארס 2009 על סגירת פעילות הייצור של החברה-הבת ביפן וריכוז כלל הייצור של הקבוצה בישראל.