הכנסות שרין טכנולוגיות זינקו פי שלושה

סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 3.7 מיליון דולר, ירידה שנתית חדה של 67% אך עלייה מרשימה של 246% לעומת הרבעון הראשון של השנה

חברה ישראלית אחת ויחידה נסחרת כיום בבורסת סינגפור, והיא דיווחה הבוקר על תוצאותיה לרבעון השני של השנה. שרין טכנולוגיות , המפתחת כלי מדידה ומערכות ממוחשבות לקבלת החלטות בעת ליטוש וחיתוך יהלומים ואבני חן, סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 3.7 מיליון דולר, ירידה שנתית חדה של 67% אך עלייה מרשימה של 246% לעומת הרבעון הראשון של השנה.

הכנסות שרין טכנולוגיות, כמו לא מעט חברות, התדרדרו על רקע המשבר הכלכלי הגלובלי. עם זאת, בהודעתה מהיום מציינת החברה כי היא רואה סימנים של התאוששות בענף כולו ולראיה שיעור הגידול בהכנסות הרבעון השני מול הראשון.

עוד מציינת החברה כי השיפור בא לידי ביטוי לכל רוחב פעילותה, וכי הכנסותיה מהודו צמחו ברבעון השני בשיעור של 297% לרמה של 2.9 מיליון דולר ברבעון השני של השנה. "למרות שהשיפור בתוצאות מעודד, עדיין מוקדם להעריך כי התאוששות שכזו תבוא לידי ביטוי גם ברבעונים הבאים", הדגישה החברה בהודעה.

ואכן, ההתאוששות שבאה לידי ביטוי בשורה העליונה לא התגלגלה לשורה התחתונה, ושרין סיימה את הרבעון השני של השנה עם הפסד נקי של 905 אלף דולר לעומת רווח נקי של 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. החברה נסחרת כיום לפי מחיר של 0.205 דולר סינגפורי המשקף שווי חברה של 37 מיליון דולר, ירידה של 39.6% בשנה האחרונה.