לנדאו וארדן הצטרפו כנאמני מים של החברה להגנת הטבע

התחייבו לחסוך במים, לשמש דוגמא אישית ולהעביר את מסר החיסכון הלאה ■ גם חברי הכנסת ניצן הורוביץ, דב חנין וכרמל שאמה הצטרפו כנאמני מים

[הרשמה לניוזלטר סביבה]

השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן, ושר התשתיות הלאומיות, עוזי לנדאו, הצטרפו בימים האחרונים כנאמני מים של החברה להגנת הטבע, והתחייבו לחסוך במים, לשמש דוגמא אישית ולהעביר את מסר החיסכון הלאה.

על אמנת המים עליה חתמו, נכתב: "אני מצטרף לנאמני המים של החברה להגנת הטבע ומתחייב לחסוך באופן אישי במים, להוות דוגמא ולהעביר את המסר הלאה, לסייע ככל יכולתי למאמצים לחיסכון במים ולפעילות הנאמנים".

גם חברי הכנסת ניצן הורוביץ, דב חנין וכרמל שאמה הצטרפו כנאמני מים. במסגרת פעילותה של החברה להגנת הטבע בנושא משבר המים, הצטרפו בשבועות האחרונים אלפי אנשים כנאמני מים של החברה להגנת הטבע. נאמני המים התנדבו לפעול במספר דרכים למען חיסכון בצריכת המים, בהן חיסכון אישי בבית, גיוס נאמני מים נוספים, העברת המסר של חיסכון במים, ופעילות מול הרשות המקומית בנושאים של דליפות או תקלות.

לדברי ניר פפאי, ראש אגף שמירת סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע: "משבר המים החריף שבעיצומו אנו ניצבים מהווה איום של ממש על מקורות המים הטבעיים ולכן החברה להגנת הטבע החליטה לעשות מעשה. לצערנו, גורמים רבים מדי עסוקים כיום בחיפוש אחרי האשמים למשבר, במקום לעסוק בדרכי ההתמודדות איתו".