הפסדי אורכית קטנו ב-32% והסתכמו ברבעון ב-5.3 מיליון דולר

סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 4.1 מיליון דולר, 33% יותר מברבעון השני של 2008 ■ המנכ"ל איציק תמיר: "יש למה לצפות לשנת 2010, הביקושים למוצרים שלנו גדלים והולכים, אנו אופטימיים לגבי ההמשך"

יצרנית ציוד התקשורת אורכית פירסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2009.

מהדו"חות עולה, כי החברה בניהולו של איציק תמיר סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 4.1 מיליון דולר, בדומה לרבעון הראשון השנה ו-33% יותר מברבעון השני של 2008. הפסדי החברה הסתכמו ברבעון השני ב-5.3 מיליון דולר שהם 32 סנט למניה 29% יותר מהרבעון הקודם וב-32% פחות מהפסדי הרבעון המקביל אשתקד.

לפי ההערכות בשוק, החברה היתה צפויה לרשום הפסד של 37 סנט למניה (יותר מ-6 מיליון דולר), וע"פ התוצאות היא עקפה אותן. גם בשורת ההכנסות החברה עקפה את התחזיות המוקדמות - היתה צפויה להציג צמיחה של 29% ל-4 מיליון דולר.

נזכיר, כי באמצע יולי הודיעה החברה על לקוח חדש במקסיקו, בהמשך ללקוח ההודי עליו נודע בשלהי חודש יוני. גם ע"פ תוצאות הרבעון, עושה רושם שהחברה משדרת ניצנים של התעוררות לאחר שנות הישרדות לא קלות.

נציין, כי התוצאות ברבעון השני כוללות רכישה עצמית חוזרת של אג"ח להמרה של החברה ברבעון הראשון, שהניבה הכנסה של 3 מיליון דולר.

איציק תמיר, מנכ"ל אורכית, אמר לאחר פרסום הדו"חות, כי "עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו. אנו מאמינים כי יש למה לצפות לשנת 2010, בה נתחיל לשווק מספר פתרונות תקשורת חדשים". תמיר הוסיף, כי "שיפורי הטכנולוגיה במוצר ה-CM-4000 שלנו, ממצבים אותנו היטב בקרב מפעילות התקשורת, ומאפשרים גיוון בפורטפוליו שלנו. אנו מזהים כי הביקושים למוצרים שלנו גדלים והולכים למרות תנאי השוק המאתגרים. אנו אופטימיים לגבי ההמשך".