חברת איתוראן הדואלית פרסמה היום (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני מהם עולה כי חל גידול של כ-12 אלף במספר המנויים על שירותי האיתור והשליטה למניעת גניבות כלי רכב של החברה לשיא של 533 אלף מנוים בסוף הרבעון השני.
הכנסות החברה ירדו ב-19% ל-28.4 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לעומת הרבעון הראשון של השנה חלה עלייה של 4% בהכנסות החברה.
הרווח הנקי ברבעון השני ירד ל-2.4 מיליון דולר או 12 סנט למניה לעומת 2.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עם זאת שיעור הרווח הנקי מההכנסות עלה ל-8.6% לעומת 7.1% בשנה שעברה.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של החברה הסתכם ב-5.1 מיליון דולר. נכון לסיום הרבעון השני היו בקופת החברה יתרות מזומנים נטו (כולל בטוחות סחירות) בסך של 57.7 מיליון דולר, עלייה של 4.33% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
אייל שרצקי, מנכ"ל משותף של איתוראן מסר: " תוצאות החברה מפגינות את החוסן ואת הרווחיות בפלטפורמה העסקית אותה בנינו ופיתחנו במהל השנים האחרונות. בסיס הלקוחות האיתן שלנו באמצעות דמי המנוי מספק יציבות ותזרים מזומנים חזק. בטווח הארוך אנו נמשיך לנצל את המינוף התפעולי ארוך הטווח הקיים במודל העסקי המבוסס על ליבה עסקית יציבה וגידולבבסיס מינויי החברה".
מתחילת השנה עלתה מניית החברה ב-36.4% ושווי השוק שלה מסתכם ב-796 מיליון שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.