קבוצת אלון משיקה כרטיס מועדון שיקיף את כל עסקי הקבוצה

כרטיס המועדון החדש יישען על מחזיקי כרטיס האשראי YOU ועל חברי מועדון "ביי אנד בונוס" ■ המטרה היא להגדיל את מספר מחזיקי כרטיס האשראי בקבוצה ל-150 אלף ולגייס 350 אלף לקוחות לכרטיס המועדון

קבוצת אלון משיקה כרטיס מועדון חדש ("כרטיס זיהוי") תחת המותג YOU. כרטיס המועדון יישען על מחזיקי כרטיס האשראי YOU ועל חברי מועדון "ביי אנד בונוס".

הכרטיס החדש עוקף למעשה את הצורך בכרטיס האשראי של הקבוצה לצורך קבלת שורת הטבות בעסקי הקבוצה. במסגרת זו מוחקת הקבוצה את מותג מועדון "ביי אנד בונוס" שיפסיק לפעול כליל בתוך כחודשיים.

במסיבת עיתונאים שקיימה היום (ד') הקבוצה הכריז מנכ"ל רבוע כחול , זאב וורמברנד, כי יעד הגיוס למועדון החדש עד לסוף השנה הנוכחית עומד על 500 אלף חברים. "המטרה שלנו היא לחזק את נאמנות הלקוח וליצור בידול מול המתחרים", אמר וורמברנד.

הכוונה היא להגדיל את מספר מחזיקי כרטיס האשראי בקבוצה ל-150 אלף חברים ולגייס 350 אלף לקוחות לכרטיס המועדון, גיוס שיישען בראשיתו על חברי מועדון הלקוחות "ביי אנד בונוס" המונה היום כ-200 אלף חברים.

כיום ישנם כ-115 אלף חברים בכרטיס האשראי דיינרס של הקבוצה, שכ-65% מהם פעילים. במסגרת המהלך הנוכחי תאפשר הקבוצה חברות גם בכרטיס האשראי החוץ-בנקאי [מאסטרקארד.

חברי כרטיס האשראי YOU אחראים היום לכ-15% מכלל מכירות הרשת. לדברי וורמברנד, היעד הוא ש-50% ממכירות הרשת יתבצעו באמצעות חברי המועדון החדש (חברי כרטיס האשראי וחברי כרטיס הזיהוי יחד).

יו"ר קבוצת אלון, דודי ויסמן, מסר כי "כרטיס הזיהוי החדש יהפוך למועדון הלקוחות המוביל בישראל בהטבות, בהנחות ובחיסכון, בכל ממשקי הצריכה בישראל".

הכרטיס יעניק 5% הנחה על מוצרי המותג הפרטי של רשת רבוע כחול, 15% הנחה במבצע חודשי מתחלף שייערך בכל פעם במחלקה אחרת ברבוע כחול, 10% הנחה ברשת חנויות הנוחות אלונית, הנחה על הדלק ו-5% הנחה ברכישה ברשתות הקבוצה, לרבות נעמן, ששת, ורדינון, ד"ר בייבי, סי אספרסו, כפר השעשועים פיצה האט ו-KFC.

דמי חבר מהשנה השנייה

"אנחנו רוצים לתת אלטרנטיבה ללקוחות שכרטיס האשראי מהווה עבורם חסם. ברור שלא ניתן להגיע ליעדים שלנו רק עם כרטיס האשראי. כרטיס הזיהוי יעניק כמעט את אותן ההטבות שמקבלים מחזיקי כרטיס האשראי," אומר דרור מורן, סמנכ"ל הכספים ברבוע כחול ומנכ"ל YOU. לדבריו, בחודש האחרון גייסה הקבוצה, ללא פרסום, 11 אלף לקוחות למאסטר קארד YOU.

פרט להנחות, הרכישות באמצעות כרטיס הזיהוי יאפשרו צבירת כסף ("cash back") לרכישות חוזרות. ה-cash back יחול על 1% מרכישות המזון, 0.5% על רכישת דלק, 5% על רכישות ברשתות הקמעונאיות של הקבוצה פרט למזון ולאלונית ו-1% ברכישות "נופש ישיר".

כמו כן, מחזיקי כרטיס הזיהוי יזוכו בסכום של 2 שקל לרכישת כל פריט מבין מגוון של 40 מוצרים ברשת רבוע כחול. מחזיקי כרטיס האשראי יזוכו בסכום של 3 שקל לכל פריט שיירכש.

הכרטיס יהיה פטור מדמי חבר בשנה הראשונה, והכוונה היא לגבות דמי חבר שנתיים בגובה 48 שקל החל מהשנה השנייה.

11