נאנט נדל"ן מכרה 50% מפרויקט בבודפשט

מכירת המניות נעשתה בתמורה לסכום סמלי ולהעמדת הלוואת בעלים בסך כ-1.8 מיליון אירו לטובת חברת הפרויקט ■ זהות המשקיע לא נחשפה

חברת נאנט נדל"ן , הנסחרת בבורסת ה-AIM ונמצאת בשליטת אולימפיה (32.4%) מקבוצת ברונפמן פישר, בשיתוף עם אוסקר כצנלסון ולוינשטיין (כ-20.5%), דיווחה היום (ה') על הכנסת שותף לאחד מהפרויקטים שלה בהונגריה. זהות השותף לא נחשפה.

נאנט התקשרה בהסכם עם משקיע למכירת 50% מאחזקותיה בחברת הפרויקט Nanette City Home Kft בבודפשט. הפרויקט שיוקם צפוי להניב הכנסות של כ-25 מיליון אירו מול צפי לעלויות של כ-21 מיליון אירו. מכירת המניות נעשתה בתמורה לסכום סמלי תמורת המניות ולהעמדת הלוואת בעלים בסך של כ-1.8 מיליון אירו לטובת חברת הפרויקט. נאנט נדל"ן תמשיך להחזיק בזכויות ההצבעה של 52% בחברת הפרויקט.

בעקבות העיסקה תרשום נאנט רווח הון לא מהותי. חברת הפרויקט Nanette City Home Kft מחזיקה בשטח של כ-7.2 דונם בבודפשט ומתכננת להקים פרויקט של כ-400 דירות. החברה פועלת לקבלת מימון בנקאי, ועם קבלת היתר בנייה והמימון, בכוונתה להתחיל בביצוע הפרויקט.

אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט: "אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה של הכנסת שותפים אל הפרויקטים השונים שלנו, וזאת כדי לפזר סיכונים, להקטין את הנטל המימוני וכדי לפנות משאבים לצורך כניסה לפרויקטים חדשים, במידה שנאתר הזדמנויות מתאימות לכך. הונגריה היא אחת ממדינות הפעילות המרכזיות שלנו, ואנו ממשיכים לפעול בה במרץ, וגם צופים בקצב מכירות משביע רצון במדינה זו. נאנט השלימה במהלך השנים האחרונות 6 פרויקטים בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור בהונגריה לבדה, אשר מתוכן נמכרו כ-1,500 יחידות דיור. כמו כן מתכננת החברה להתחיל בביצוע של 2 פרויקטים נוספים בהיקף של כ-600 יחידות דיור".