קבוצת מותגי זהב מתרחבת: רכשה 50% מרשת "בא-לי קוסקוס"

הקבוצה העבירה את כל פעילות רשת המסעדות תחת ניהולה, וצופה להגיע לפריסה ארצית של כ-30 סניפים ב-3 השנים הקרובות

קבוצת מותגי זהב חתמה בימים אלה על הסכם רכישת 50% מרשת המסעדות "בא-לי קוסקוס", והעבירה את כל פעילות הרשת החדשה תחת ניהולה באופן בלעדי.

רשת "בא-לי קוסקוס" הוקמה לפני כשנה וחצי על-ידי 3 יזמים צעירים - ערן רייס, איתן פישמן ולירז בן-סימון. לאחר כחצי שנה הצטרף עמי פילבסקי כמשקיע בחברה.

לרשת, שמתמחה בהכנה של מגוון וריאציות לתבשילי קוסקוס ביתיים, יש שני סניפים ברחובות אבן-גבירול וקינג-ג'ורג' בתל-אביב. סניף נוסף צפוי להיפתח תוך חודשיים ברמת-השרון בהשקעה כוללת של כ-200 אלף שקל.

קבוצת "מותגי זהב" מתעתדת להפוך את הרשת החדשה לרשת מובילה בתחומה ולפתוח כ-10 סניפים בשנה ב-3 השנים הקרובות.

3 הסניפים הקיימים של הרשת מנוהלים על-ידי בעלי הרשת באופן עצמאי, ואילו הסניפים החדשים צפויים להיפתח על-פי מודל זכיינות, בדומה לשאר הסניפים של הרשתות השונות בקבוצת מותגי זהב.

בא לי קוסקסוס / צלם: יחצ

קבוצת מותגי זהב הוקמה לפני כ-3חודשים על-ידי איש העסקים דני ורנר ובהנהלת דני הרשקוביץ. בין רשתות החברה: קופי בין, ג'וסלנד, סבארו, קבוצת מורג, סאם סאם, מיי יוגורט, הבית הירוק ופיצה קונו. הקבוצה מספקת לרשתות שירותי שיווק, רכש, קידום מכירות, פיתוח מוצרים ותפעול.

לרשתות הקבוצה מחזור מכירות של 200 מיליון שקל, והיא צופה להגיע עד הרבעון השלישי של 2009 למחזור מכירות של רבע מיליארד שקל.

איתן פישמן, מבעלי "בא-לי קוסקוס", מסר כי "אנו שמחים להצטרף למשפחת המותגים של מותגי זהב, שתסייע לנו לממש את החזון לסניפי רשת הפרוסים בארץ ובחו"ל. אנו מאמינים כי החיבור יאפשר לנו לתת מענה איכותי ומקצועי לזכיינים - ובמקביל לשמור על אוכל בריא, טעים ובמחיר שווה לכל נפש".

מנהל הפיתוח העסקי של מותגי זהב, אמיר יצקן, מסר כי "קבוצת מותגי זהב רואה ברשת 'בא-לי קוסקוס' קונספט ייחודי שטרם קיבל את הבמה הראויה לו. אנו מאמינים כי ניתן להפוך את הרשת הקיימת לרשת מובילה ועדיין לשמור על האיכות הביתית של המוצר. בנוסף, מותג זה מעשיר את סל המוצרים שקבוצת מותגי זהב מציעה הן ללקוח והן לזכיין".