פלאפון - הפרסומת הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מקדולנד'ס היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות

הפרסומת לרשת פלאפון באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היא הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני ברציפות עם שיעורי זכירה של 8.7%. השבוע זוכה הפרסומת לשיעורי אהדה נמוכים יחסית לשבוע שעבר, כאשר שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 12.4% - שיעורי אהדה המזכים אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות.

יש לציין כי הפרסומת של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת של מקדונלד'ס, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות. הפרסומת זוכה לשיעורי אהדה גבוהים במיוחד העומדים על 22.7%. ברשימת הפרסומות הזכורות, הפרסומת זוכה לשיעורי זכירה של 6.2%, שיעורי זכירה שמדרגים אותה במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי שיעורי האהדה לפרסומת, המדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות, עלו יחסית לשבוע שעבר, בעוד ששיעורי הזכירה לפרסומת המדורגת במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות ירדו.

הפרסומת של חברת תנובה למעדן יופלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ממוקמת במקום השביעי ברשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה העומדים על 4.1%. בתחום האהדה, הפרסומת זוכה להצלחה מרשימה כשזה השבוע השני ברציפות שהיא מדורגת במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 16.3%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 280 (לעומת 251 בשבוע שעבר). כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה עלייה משמעותית ביחס לשבוע שעבר וכעת הוא עומד על כ-41.5 מיליון דולר (לעומת כ-33.9 מיליון בשבוע שעבר).