GM הודיעה על התחלה של ייצור סידרתי בשנה הבאה של השברולט וולט, המכונית ההיברידית המהפכנית של החברה. המכונית היא מכונית היברידית מתקדמת שהייחוד שלה הוא בכך שאת עיקר התנועה שלנו מפעיל המנוע החשמלי שאפשר להטעין אותו בבית כשמנוע הבנזין שלה משמש בניגוד למכוניות היברידיות שקיימות היום בשוק כמנוע גיבוי.
תצרוכת הדלק שהצהירה עליה GM היא פנומנלית - 100 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. זאת, לעומת הטויוטה פריוס, ההיברידית החסכונית ביותר שמציגה היום נתון של כ-21.2 ק"מ לליטר בנזין.
בארה"ב נמתחת ביקורת על נתוני צריכת הדלק שמפורסמים ל"וולט", המבקרים טוענים (במידה מסויימת של צדק) שהנתון של הוולט מטעה בגלל שהיא נטענת גם מהשקע החשמלי. כלומר, הנתון של 100 ק"מ לליטר כולל טעינה של המכוניות משקע החשמל.
חשמל, בדרך כלל אינו מופק מאנרגיה ירוקה, ובהנחה שלרוכשים של הוולט אין שדה סולארי או טורבינת רוח על הגג הם יטעינו בחשמל מזהם שאמור להעלות למעשה את פוטנציאל הזיהום העקיף של הוולט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.