הגינדים משתפים פעולה: גינדי החזקות והאחים גינדי יבנו ביחד בקריה

שתי החברות הקשורות לאותה המשפחה ישתפו פעולה ויבנו במשותף פרויקט נדל"ן מניב בדרום הקריה - שווי הקרקע עומד על 190 מ' ש' ■ גינדי החזקות בונה לראשונה מתחם נדל"ן מניב

חברת גינדי החזקות נכנסת לראשונה לתחום הנדל"ן המניב. החברה הודיעה היום כי הצטרפה לפני כחודשיים לחברת האחים גינדי, בבעלות משה ויגאל גינדי, ברכישת המגרש למשרדים ולמסחר ששווק על ידי מינהל מקרקעי ישראל בדרום הקריה בתל אביב, בסכום כולל של כ-190 מיליון שקל.

החברה היא בבעלות האחים עו"ד ליטל-גינדי מטלון, רו"ח אבי גינדי, עו"ד גיא גינדי ורו"ח רועי גינדי. בעלי גינדי החזקות הם ילדיו של יגאל גינדי ואחייניו של משה גינדי. כזכור, המינהל הכריז באמצע חודש יוני על זכייתם של האחים גינדי במכרז לחכירת מגרש לבניית משרדים ומסחר בדרום הקריה, בהציעם 151.5 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח של 18.4 מיליון שקל. כעת מתברר כי להצעתם של האחים גינדי היתה שותפה גינדי החזקות ביחס של 50% כל אחת.

לדברי גינדי החזקות, הרכישה מידי המינהל הושלמה לפני ימים אחדים. המתחם הוא בשטח שישה דונם וניתן להקים עליו שני בנייני משרדים בני 30 קומות ו-60 אלף מ"ר. מלבד סכום הזכייה והוצאות הפיתוח נדרשו שתי החברות גם לשלם סכום כולל של כ-20 מיליון שקל למטלות ציבוריות במתחם, כגון בניית חניון ציבורי וכביש תת-קרקעי. בבניית מגדלי המשרדים ישקיעו שתי החברות סכום של עד מיליארד שקל.

לדברי אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות, "אנחנו מאמינים שבתחום המשרדים יש הרבה מקום לחידושים, למקוריות וליצירתיות ולכן אנחנו חושבים שיש מקום להיכנס ולבנות מוצר בעל אופי שונה ממוצרים אחרים שיש היום בתל אביב. חברת גינדי החזקות היא חברה פרטית, לא נסחרת בשוק ההון ומעולם לא הנפיקה אג"חים. החברה היא בעלת הון עצמי גדול ולכן היום יש לנו את האפשרות להתמודד על מכרזים גדולים ולנצל את ההון העצמי שיש לנו".