יורם דמבינסקי: "אני ראוי להיות בחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום"

אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"

יורם דמבינסקי, מנכ"ל משרד הפרסום JWT (לשעבר טמיר-כהן), הוא עכשיו בעל המניות הישראלי היחיד במשרד. אחרי שדוד טמיר ורוני כהן מכרו את כל האחזקות, דמבינסקי - המכונה גם בפיו "דמבו" - מדבר בראיון למגזין "פירמה" על משמעות שמות המייסדים בתוך משרד פרסום ישראלי, על החזרת המשרד "מהמתים" למקום השמיני, ועל הרצון להביא את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים למשרד, כי בסופו של דבר - זה שם המשחק.

* חשוב לך להיות בחמישייה הראשונה?

"כשאתה גדל זה פידבק של השוק לזה שאתה טוב. אני חושב שאני ראוי להיות בחמישייה הראשונה. אני מנכ"ל צעיר, בן 41 , וסמנכ"לי השיווק שאני עובד איתם הם המנכ"לים של מחר. חשוב לי לקבל הכרה, שלקוחות וחברות יחשבו שאני ראוי להיות שותף שלהם. לא חשוב לי לעשות את זה בזמן שיא".

* איך יתנהלו העניינים במשרד לאור שינוי הבעלות?

"אני נשאר מנכ"ל. דוד טמיר הוא יו"ר פעיל, עובד יום-יום, ממשיך להיות חלק מהמשרד, ויש לו חוזה מול JWT".

* לכמה שנים החוזה של טמיר?

"מבחינתי? 10 שנים אחרי".

* אתה לא חושש שבגלל שהוא כבר לא בעל מניות, האינטרסים שלו אולי ישתנו?

"צריך להגיד את האמת, אם משהו חוץ מאהבה מטורפת היה מניע את דוד טמיר - הוא לא היה במקצוע הזה מזמן. דוד הוא אחד האנשים שהשפיעו הכי הרבה על הענף, שינה אותו, ואפשר להגיד את זה על מעט אנשים. אחרי שעשו את עסקת המכירה, הוא יכול היה להגיד 'אני פורש'. עובדה שרוני כהן החליט לפרוש".

* כמה שווים ה-20% שלך במשרד?

"כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע להגיד מתי זה יקרה. עם כל הכבוד לאחוזים ולמניות - אני מנכ"ל שכיר, כי 80% הם של JWT. אחד הבוסים שלי שיושב בהולנד מטפל במיליוני יורו ואין לו אחוז אחד, אבל הוא מרוויח יותר ממני. הבונוסים שלו יותר גדולים".

* הסיפור המלא - היום (ג') במגזין "פירמה".