GAP נכנסת לקניון עזריאלי: חנות של 600 מ"ר תיפתח בפברואר

החנות תיפתח על חלק משטח החנות מנגו, השייכת אף היא לאלביט מסחר של מוטי זיסר, ותבוא על חשבון שתי חנויות צמודות, לוצ'י ו-M.A.C, שיעברו למיקומים אחרים בקניון

רשת האופנה GAP נכנסת לקניון עזריאלי - כך נודע ל"גלובס". החנות, שתכלול בגדים לנשים, גברים, ילדים ותינוקות, תיפתח בחודש פברואר 2010 ותשתרע על שטח של 600 מ"ר.

החנות תיפתח על חלק משטח החנות מנגו, השייכת אף היא לאלביט מסחר וקמעונאות של מוטי זיסר, ותבוא על חשבון שתי חנויות צמודות, לוצ'י ו-M.A.C, שיעברו למיקומים אחרים בקניון.

עוד נודע כי אמש (ג') חתמה קבוצת קניוני עזריאלי על הסכם אסטרטגי עם אלביט מסחר, שבמסגרתו תיפתחנה חנויות נוספות של GAP בקניוני עזריאלי.

בעוד ימים ספורים צפויה להיפתח החנות הראשונה של GAP בקניון ממילא בירושלים.

נוסף ל-GAP, אלביט מסחר מחזיקה גם ברשתות מנגו ו-G סטאר. כלל הפעילות מנוהלת על-ידי אריק בן-זינו.

בראיון למגזין "פירמה" של "גלובס" שפורסם אתמול (ג') אמר בן-זינו כי הוא אינו חושש מכך שהמותג GAP בעולם נמצא בירידה. לדבריו, "כשעשינו קבוצות מיקוד גילינו כי התפיסה של בייסיק בישראל מאוד מושרשת וחזקה, ולכן חשבנו שמותג שהוא כולו בייסיק, לבוש אמריקני בסיסי, יהיה יתרון גדול ובשורה אמיתית. אפשר למצוא פריטי בייסיק שונים בכל מיני חנויות, אבל כריכוז של חוויה כללית - אין כזה דבר בארץ".

בן-זינו הוסיף כי "המותג עצמו הוא הגדול ביותר מבחינת מספרים בתחום הריטייל בעולם. כשהוא יצא מארה"ב לטורקיה ויוון, הוא היה הצלחה פנומנלית. אם אפשר למלא חנות של 5,000 מטר בארה"ב, אני יכול למלא 600 מטר בישראל. חוץ מזה, אנחנו חושבים שדווקא לשוק הישראלי יש קשר מאוד מיוחד למותג הזה, קשר רגשי חזק, ותפקידנו הוא לא לקלקל אותו".