חברת האופנה קסטרו , בניהולם המשותף של אתי וגבי רוטר, פירסמה הבוקר (ד') את דו"חות הרבעון השני של 2009. הרווח הנקי קטן בכ-11% ל-10.4 מיליון שקל. גם ברבעון השני, כמו ברבעון המקביל אשתקד, המשיכה קסטרו לייצר תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת, שהסתכם ב-2.25 מיליון שקל - נמוך ב-24.1% מהתזרים השלילי ברבעון השני של 2008.
בשורת ההכנסות רשמה החברה עלייה של 3.7% ל-151.1 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מתחום הקמעונאות עלו ב-11.5% ל-15.2 מיליון שקל. בתחום הסיטונאות צנחו ההכנסות בחדות ב-70.7% ל-9.8 מיליון שקל ברבעון. הירידה מוסברת בעיקר על רקע עצירת המשולחים לזכיין חדש ברוסיה על רקע המשבר הפיננסי הקשה שם ועל אי עמידתו של הזכיין החדש כלפי החברה.
הרווח התפעולי של חברת האופנה קטן ב-32.7% ל-18.3 מיליון שקל ברבעון השני, והוא מגלם רווח תפעולי בשיעור 12.1% מההכנסות. זאת, בהשוואה לרווחיות תפעולית של 18.7% ברבעון המקביל.
הוצאות המכירה של קסטרו, המונה 165 סניפים בישראל ובחו"ל, הסתכמו ב-67.7 מיליון שקל, המהווים כ-44.8% יחסית למחזור המכירות - לעומת הוצאות מכירה של 62.4 מיליון שקל, המהווים כ-42.8% יחסית למחזור המכירות ברבעון המקביל אשתקד.
קסטרו פועלת בחו"ל בין היתר בגרמניה, בשוויץ, ברוסיה, באוקראינה, בקזחסטן, ברומניה, בהולנד ובתאילנד.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף בחברה, התייחס הבוקר לתוצאות הרבעון: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות שהשיגה קסטרו ברבעון השני של 2009. בתקופה של ירידה בביקושים, גידול בהיקף הפעילות בישראל של כ-3.7% מהווה הישג המעיד על חוזק המותג".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.