מנכ"ל קניוני עזריאלי פאר נדיר עשוי לעבור לניהול קניוני ישראל

מנכ"ל בריטיש ישראל, עמיר בירם, נפגש אמש עם מנכ"ל קניוני עזריאלי, פאר נדיר, והשניים דנו באפשרות שנדיר יכהן כמנכ"ל קניוני ישראל ■ ההערכה בשוק היא כי נדיר לא ייקח את התפקיד, למרות התנאים הכספיים המשופרים

המירוץ לכסא מנכ"ל קניוני ישראל של בריטיש ישראל מתחמם: ל"גלובס" נודע כי אמש (ג') נפגש מנכ"ל בריטיש ישראל, עמיר בירם, עם מנכ"ל קניוני עזריאלי, פאר נדיר, והשניים דנו באפשרות שנדיר יכהן כמנכ"ל קניוני ישראל, קבוצת הקניונים המתחרה של קניוני עזריאלי.

ההערכה בשוק היא כי נדיר לא ייקח את התפקיד, למרות שהוא עשוי לגלם בתוכו תנאים כספיים משופרים.

תפקיד מנכ"ל קניוני ישראל התפנה לאחר שמנכ"ל הקבוצה, משה רוזנבלום, החליט לעבור לקבוצה מתחרה אחרת, קבוצת מליסרון של משפחת עופר, שרכשה לאחרונה את קניון רמת-אביב וקניון סביונים מידי אפריקה ישראל.

כפי שחשף "גלובס", קודם לכן גם נדיר ניהל משא-ומתן עם קבוצת מליסרון ואף נפגש בעניין עם יו"ר הקבוצה, ליאורה עופר, אך ככל הידוע, המשא-ומתן לא התקדם בשל מחלוקת כספית.

בשנים האחרונות ביצעה בריטיש ישראל, בראשות עמיר בירם, מספר רב של רכישות קניונים שהפכו אותה לקבוצה דומיננטית במיוחד בשוק. הקבוצה רכשה את קניון נהריה, ביל"ו סנטר, דודז' סנטר בנצרת, 50% מקניון חדרה, קניון השרון, קניון מרום-נווה ברמת-גן, קניון לב אשדוד, קניון מלכת שבא ועוד. בנוסף, השלימה הקבוצה את רכישת מתחם חונים-קונים בראשון-לציון וקניון רחובות, וכן הגדילה את אחזקותיה בגרנד קניון מ-50% ל-70%.

מאז פרסום ההודעה על פרישתו של רוזנבלום, החלו לעלות מספר רב של שמות מועמדים, חלקם מטעם עצמם. ככל הידוע, בשלב זה, לא קיבל בירם החלטה באשר לגורם שימונה לתפקיד.