זכרנקו עדיין לא אותר; שותפו בישראל רוצה להפוך לנציגו הבלעדי

בשבוע שעבר דווח על היעלמותו ברוסיה של איש העסקים היהודי-רוסי, שהיה אמור לרכוש את חברת גאון נכסים הציבורית תמורת כ-33 מיליון שקל ■ ניסים דג'לדטי, שותפו לעסקים של אלכסיי זכרנקו בישראל, מתכנן לנהל את נכסיו

ניסים דג'לדטי, שותפו לעסקים של אלכסיי זכרנקו בישראל, הודיע באמצעות עורך דינו בתחילת השבוע לעורך הדין של זכרנקו, יורי סולוביוב, שבמידה ותאבד התקווה למציאתו של זכרנקו - הוא ינהל את נכסיו ויהפוך לנציגו הבלעדי. כך עולה מדיווח של העיתון האינטרנטי הרוסי Fontanka.

בשבוע שעבר דווח על היעלמותו ברוסיה של איש העסקים היהודי-רוסי, שהיה אמור לרכוש את חברת גאון נכסים הציבורית תמורת כ-33 מיליון שקל. עקבותיו נעלמו כבר לפני כשבועיים, כשהיה בדרכו לעבודתו בעיר סנט פטרבורג.

ברוסיה זכרנקו הוא יבואן גדול של משקאות חריפים מפינלנד, פירות יבשים ופיצוחים מטורקיה, טלפונים סלולריים ועוד, והוא בעליה של חברה לעמילות מכס בשם Teb Corp. בישראל הוא פתח לפני מספר חודשים את מסעדת היוקרה 'פושקין' בתל-אביב. דג'לדטי מבקש כעת את עזרת הציבור ברוסיה במציאת זכרנקו, ואף הודיע כי יהיה מוכן לנהל מו"מ עם חוטפיו. במקביל, הוא הבטיח לכל השותפים של זכרנקו, שהיעדרותו הזמנית לא תפגע בעסקיהם המשותפים.

תגובתו של דג'לדטי לא התקבלה עד למועד סגירת הגיליון.