הבעת אמון: הבנק הבינלאומי מגבש תכנית לרכישת מניות פאג"י

הבינלאומי רוצה להפוך את בנק פועלי אגודת ישראל לחברה בת בבעלות מלאה ■ מנכ"ל פאג"י: "הבנק ימשיך לשמור על ייחודו ציביונו כבנק הדתי היחיד בישראל; תכנית הרכישה היא הבעת אמון של הבינלאומי"

הבנק הבינלאומי מודיע היום (ד') כי הוא מגבש תכנית לרכישת כל מניות המיעוט בחברה הבת - בנק פאג"י (פועלי אגודת ישראל) ולהפוך אותו לחברה בת בבעלות מלאה (100%) של הבינלאומי.

נכון להיום, מחזיק הבינלאומי בכ-68.7% ממניות בנק פאג"י. הרכישה מותנית בקבלת אישור דירקטוריון הבינלאומי, כמו גם בהיענות בעלי מניות המיעוט בפאג"י, בשיעור המאפשר לבצע רכישה של מלוא החזקות המיעוט.

דב גולדפריינד מנכ"ל בנק פאג"י אמר כי "ככל שהתכנית תתממש גם לאחר הרכישה המתוכננת, פאג"י ימשיך לשמור על ייחודו כבנק הדתי היחיד בישראל, על ציביונו הייחודי, ועל מחויבותו להמשיך ולהיות מוביל במגזר החרדי והדתי. התכנית לרכישת חלק המיעוט בפאג"י ע"י החברה האם, היא הבעת אמון של בפאג"י".

מהבנק הבינלאומי נמסר כי המהלך המתוכנן, משקף את האמון של קבוצת הבינלאומי בפאג"י, בנק שהגיע למובילות ומקצועיות במגזר החרדי-דתי והציג לאורך כל שנותיו איתנות פיננסית ותוצאות עסקיות טובות.