קבוצת רכישה ברחובות: 4 חדרים עם חניה ומרפסת ב-960 אלף שקל

החיסכון הממוצע המוערך לחברי הקבוצה - כ-15% ממחיר הדירה או כ-200 אלף שקל לדירה לעומת דירות מקבלן ■ ההשקעה הראשונית למצטרפים - 300 אלף שקל הון עצמי

דומה כי טרנד קבוצות הרכישה שוטף את כל הארץ, וכעת נודע ל"גלובס" כי אלה הגיעו גם לרחוב הרצל, רחובה הראשי של העיר רחובות. בפרויקט ברחוב הרצל 144 יוקם בניין בן 8 קומות ובו 32 יחידות דיור הכוללות דירות 4 ו-5 חדרים גדולות עם מרפסת ומחסן לכל דירה. בקומה השמינית משווקות 4 דירות גג 6 ו-7 חדרים בשני מפלסים ועם 45 מ"ר של מרפסות. שיווק הפרויקט נעשה בלעדית דרך אתר "הזירה הישראלית לקבוצות רכישה" - www.smart-group.co.il.

בנוסף, משווקי הפרויקט מציינים כי הפרויקט יקבל היתר בנייה מייד עם סגירת קבוצת הרכישה, בעוד שבדרך כלל פרויקטים מוצעים לקבוצות רכישה עוד בשלב מקדמי, כאשר לקרקע הנרכשת אין תוכניות בתוקף. היתר הבנייה אמור לזרז את השלמת הפרויקט בשנה לעומת פרויקטים מקבילים של קבוצות רכישה, והצפי הוא שתוך 24 חודשים מסגירת הקבוצה יושלם הפרויקט.

שיווק הפרויקט החל השבוע ועלותן של דירות 4 חדרים הכוללות חניה ומרפסת נאמדת ב-960 אלף שקל (החל מ-905 אלף שקל ללא חניה). מצטרפים לקבוצה שירצו לרכוש, למשל, דירה שכזו, יצטרכו להשקיע בשלב ראשון 300 אלף שקל הון עצמי, כאשר יתרת הכסף תגיע ממשכנתא בליווי בנקאי.

לפי ההערכות, החיסכון הממוצע לחברי הקבוצה מגיע לכ-15% ממחיר הדירה או לכ-200 אלף שקל לדירה, לעומת דירות מקבלן. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים מ.ד. אשכנזי ועורפו פונה לרחוב מנדלי מוכר ספרים והוא ממוקם במרחק הליכה מקניון רחובות וממכללת פרס.

קבוצת רכישה, הרצל, רחובות