BOS השיגה מימון של 2.4 מיליון דולר באג"ח להמרה

בין בעלי האג"ח: קרן קטליסט ומנהלים ב-BOS ■ בקופת החברה היו בסוף הרבעון השני 811 אלף דולר ■ BOS מספקת פתרונות RFID וכן פתרונות שרשרת אספקה (Supply Chain), והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 5 מיליון דולר

בסוף הרבעון השני היו בקופת בי.או.אס פחות ממיליון דולר, וליתר דיוק 811 אלף דולר. בסוף השבוע היא דיווחה על מהלך שישפר את מצב המזומנים שלה, והוא השגת מימון של 2.4 מיליון דולר בהנפקת אג"ח להמרה. בעלי האג"ח כוללים בין היתר את בעלת המניות הגדולה בחברה, קרן Catalyst שמנוהלת על-ידי אדוארד קוקרמן המכהן גם כיו"ר BOS, וכן את קרן Telegraph Hill Capital שפעילה בארה"ב ובאירופה, לצד עוד בעלי מניות וחברי הנהלה של BOS.

BOS מספקת פתרונות RFID וכן פתרונות שרשרת אספקה (Supply Chain), והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 5 מיליון דולר. הגיוס הנוכחי הוא לתקופה של שלוש שנים והאג"ח נושאות ריבית שנתית של 8%. החברה תשלם את הקרן והריבית של ההלוואה בתשלום אחד בסוף התקופה, אלא אם בעלי האג"ח ימירו אותן למניות במהלך התקופה. מחיר ההמרה נקבע על 65 סנט למניה, פרמיה של 62.5% על-פני מחיר השוק.

החברה הקצתה לבעלי האג"ח גם אופציות לרכישת מניות, לתקופה של 18-36 חודשים, ובמחיר מימוש של 55 סנט שגבוה ב-37.5% ממחיר השוק.

"המימון הוא צעד חשוב שיאפשר לנו להרחיב את הפעילות והפיתוח שלנו", אמר מנכ"ל BOS, שלום דסקל. "תנאי העסקה מצביעים על האמון הגבוה של בעלי האג"ח בעסקי החברה ובתוכניות שלה לשנים הבאות".