מזור מזנקת ב-10% בבורסה בעקבות הצלחה בניסוי

הניסוי בוצע במערכת C-Insight להדמיה תוך ניתוחית ■ בנוסף דיווחה על התקנה של מערכת ראשונה בבית חולים אורטופדי בדרום גרמניה ■ שוק ההדמיה האורטופדי מוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר בשנה

חברת המכשור הרפואי מזור טכנולוגיות הודיעה היום (ב') לבורסה על 2 התפתחויות חשובות בפיתוח מערכת C-Insight שלה, המייצרת הדמייה תלת מימדית בזמן ניתוח.

ההתפתחות הראשונה נוגעת למגעים שקיימה מזור עם רשת בתי החולים הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה, "הליוס", המונה 57 סניפים ברחבי גרמניה, להתקנת המערכת בבתי החולים שלה. במסגרת הדיווח, סוכם כי החברה תתקין מערכת ראשונה בבית החולים האורטופדי של הליוס בעיר ברייצך שבדרום גרמניה. להערכת החברה, אם הצוות הרפואי במרכז האורטופדי של "הליוס" יהיה שבע רצון מביצועי המערכת, היא תותקן בהמשך גם במרכזים רפואיים נוספים. פריסה עתידית אפשרית זו הינה מהותית לקידום ולמימוש הפוטנציאל העסקי של מערכת C-Insight.

בניסוי רפואי באירופה, בו נבדקה המערכת על ידי 4 רופאים מומחים, נסקרו 3 גופות על מנת לבחון את המערכת מבחינה פתולוגית ויישומית. החברה ציינה בדיווח כי הרופאים, שבחנו את המערכת, הביעו שביעות רצון רבה מאיכות ומדיוק ההדמייה, כפי שיצרה המערכת.

על מנת להבין את הפוטנציאל העסקי של מערכת C-Insight, מציינת מזור בדיווח כי על פי ה-Healthcare Research International, שוק ציוד ההדמיה התוך ניתוחי בתחום האורטופדי מוערך ביותר מ-3 מיליארד דולר בהתבסס על כ-60,000 מערכות הדמיה המצויות בחדרי ניתוח אורטופדיים ברחבי העולם.