הקהל הישראלי צורך יותר מתנות שמישות במקום חבילות מזון מתכלות

בתקופת מיתון יש צריכה מוגברת של ציוד שימושי לבית, בעיקר ציוד מטבח איכותי, במקום חפצי נוי ■ בתחום המתנות המוסדיות מורגשת עלייה של הזמנת מתנות במקום תלושים, כיוון שהערך הנתפס שלהן גבוה יותר

הקהל הישראלי צורך יותר מתנות שמישות במקום חבילות מזון מתכלות כגון סלסלות שי, יין, שמן זית וכו' - ומעניק חשיבות גבוהה למתנה שיגיש למארחים או למשפחה שלו.

בתקופת מיתון יש צריכה מוגברת של ציוד שימושי לבית, בעיקר ציוד מטבח איכותי במקום חפצי נוי. בתחום המתנות המוסדיות גם כן מורגשת עלייה של הזמנת מתנות במקום תלושי שי, כיוון שהערך הנתפס של המתנות גבוה יותר.

ברשתות כלי הבית מעידים על עלייה חודשית קבועה במכירות של הגאדג'טים הפונקציונאליים, האיכותיים והמעוצבים.

ביקוש מיוחד קיים לסכינים מקצועיות, קולפנים ייחודיים, תבניות אפייה וציוד מטבח מסיליקון איכותי, פותחנים שונים וכלי הגשה בעיצובים חדשניים, כשהמחירים נעים בין 50 שקל למתנה פשוטה או אביזר חדשני - ועד ל-490 שקל לסטים מורכבים ומכשירים חשמליים וחדשניים.

היבואנים והספקים הגדילו השנה את הוצאות הפרסום לקראת הח,ג כיוון שישנה תחרות גדולה יותר ודרישה ערה מהחנויות.

"התחום הקולינארי, ולמעשה כל הקשור אליו, זוכה לפופולריות הולכת וגדלה בקרב הציבור הרחב, ולא רק בקרב בשלנים מדופלמים" - מסביר דני זיגרייך, מנכ"ל ובעלים של מילניום מרקטינג, יבואנית ומפתחת בינלאומית של כלי בית ומטבח.

לדבריו, "המטבח הישראלי הפך בשנים האחרונות למרכז הבית. פעמיים בשנה יוצאת קולקציה חדשה של כלים לשוק. סדנאות וקורסים לבישול ואפייה הפכו למבוקשים עד כדי צורך בהרשמה של שבועות מראש אליהם, ותכניות בישול, אפייה ועד ריאליטי מהארץ ומחו"ל, זוכות לרייטינג גבוה. כל אלה תורמים להגברת הידע וההיכרות של הציבור הרחב עם מוצרי איכות וגאדג'טים המתאימים לשימוש יום יומי במטבח".