רצף העסקאות של טאואר לא פוסק: צירפה לקוח חדש בסין

תהליך ייצור השבבים עבור הלקוח, SWID, יחל בעוד כשנה ויניב לטאואר מיליוני דולרים בשנה

בשבוע שעבר אמר ל"גלובס" גורם בכיר בחברת השבבים טאואר , כי התפוקה במפעלי החברה עלתה וכי החברה עובדת על חוזים נוספים לאחר החוזה הגדול עליו דיווחה עם אינטרסיל האמריקנית. כבר כעבור יומיים דיווחה טאואר על חוזה נוסף והיום היא שוב מדווחת על עסקה חדשה - הפעם בסין.

גם על החוזה הנוכחי, עם חברת SWID (רש"ת: Southwest Integrated Circuit Design) הסינית, חתומה ג'אז, חברת השבבים האמריקנית אותה רכשה טאואר לפני כשנה. SWID בחרה בתהליך הייצור של ג'אז בטכנולוגיית 0.35 מיקרון בפלטפורמת ה-SiGe BiCMOS, לשם פיתוח טיונר המיועד למערכות של מקלטים דיגיטאליים-לוויינים.

הטיונרים מיועדים לממירים ולטלוויזיות ניידות, המצריכים שימוש באותות לווייניים. המכירות בשווקים אלה צפויות לגדול מ-334 מיליון דולר בשנת 2009 ל-630 מיליון דולר ב-2012, ממוצע צמיחה שנתי של 23.5%. כבר כיום מחזיקה SWID בנתח של כ-20% מהשוק הסיני ושיתוףהפעולה עם טאואר צפוי להגדיל את מכירות הטיונרים לטלוויזיות ניידות מתוצרתה ולמצב את SWID כחברה הגדולה ביותר בסין.

זהו החוזה השלישי של טאואר בסין ותחילת הייצור מתוכנן לשנה מהיום. לפי ההערכות, טאואר תראה מהחוזה הכנסות של מיליוני דולרים בשנה. מניית טאואר, שירדה היום בבורסה בכ-4%, עברה לעליות עם פרסום דבר העסקה.

"הצוות של SWID התרשם מאוד מהציוד ומהדיוק בסימולציות של המודלים אותם מציעה ג'אז שאיפשרו לנו להשיג הצלחה מהירה בפיתוח", אמר לין פאן, נשיא SWID. "התהליך, הכלים והמודלים של ג'אז הם הטובים ביותר בתעשייה עבור תכנון וייצור שבבי RF. השימוש ביכולות התכנון, אפשר לנו להקטין את זמן התכנון ביותר מחמישה חודשים".