ניצחו גם ברייטינג: 16.2% למכבי חיפה - זלצבורג

ערוץ 10 חגג אתמול את ההעפלה של הירוקים לצ'מפיונס ליג עם נתוני צפייה מרשימים; זה היה המשחק הרביעי של האלופה הישראלית שהערוץ משדר בחודש האחרון

המשחק אתמול (ג') בין מכבי חיפה לרד זלצבורג, שבזכותו הבטיחו הירוקים את העפלתם לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע שכמותו לא רשם זמן רב: 16.2% בקרב משקי בית יהודיים, נתון המשקף צפייה ב-250.8 אלף בתי אב.

בכך המשיכה חיפה להוכיח את היכולת שלה לעורר עניין בקרב צופי הטלוויזיה, אחרי שבשבוע שעבר משחקה באוסטריה מול זלצבורג, ששודר בערוץ 2, גרף רייטינג של 17%.

המשחק אמש היה הרביעי של מכבי חיפה שערוץ 10 משדר העונה במוקדמות הצ'מפיונס ליג. לפני כן הוא שידר את צמד המשחקים מול גלנטורן הצפון אירית ואת המשחק מול אוקטבה הקזחית. משחקים אלו הביאו לו רייטינג ממוצע של 9.9%.

בעקבות נתון הצפייה המרשים של אתמול, בערוץ 10 ימשיכו ככל הנראה להתמודד על רכישת זכויות השידור של חיפה במשחקי שלב הבתים, הנמצאות בידי ערוץ הספורט.

למרות שעונת הכדורגל בקושי נפתחה באופן רשמי, המשחק אתמול היה משדר הכדורגל השישי של ערוצי הברודקאסט בחודש האחרון. ערוץ 10 הקדיש ארבעה ערבים למשחקי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות, זכיינית ערוץ 2 רשת שידרה משחק אחד (גם של חיפה), וערוץ 1 שידר את משחק הפתיחה של ליגת העל ביום שני בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א.

הבונוס של יענקל'ה שחר ממישל פלאטיני