חברת רוגובין ובעלת פקטורי 54 יתמודדו על מכרז גני שרונה

27 המבנים הטמפלרים שבמכרז מיועדים לשימור כשבמקביל יינתן היתר לבניית שטחי מסחר ותרבות בשטח המוצע למכירה על ידי מנהל מקרקעי ישראל

קבוצת רוגובין תתמודד יחד עם חברת אברהם אירני, הבעלים של רשת האופנה פקטורי 54, על מכרז גני שרונה שבשיווק מינהל מקרקעי ישראל, כך נודע ל"גלובס".

במכרז גני שרונה שבדרום הקריה בתל אביב משווק המינהל 27 מבנים טמפלרים. הקבוצה המערבית כוללת 15 מבנים והיא מוצעת במחיר מינימום של 13.804 מיליון שקל ואילו הקבוצה המזרחית כוללת 12 מבנים ומוצעת במחיר מינימום של 19.06 מיליון שקל. המכרז ייסגר בשבוע הבא.

בין הפרויקטים של חברת רוגובין, שבשליטת קובי רוגובין, נכלל מגדל רוגובין תדהר שבמתחם בורסת היהלומים ברמת גן, אותו הקימה עם חברת תדהר. מגדל זה כולל 27 קומות משרדים, כשכל קומה היא בשטח של 1,050 מ"ר. כמו כן מקימה החברה יחד עם חברת בנייני רן פדרמן מרכז עסקים חדש באזור התעשייה קריית ספיר בנתניה בשני שלבים.

חברת אירני להשקעות ומסחר בע"מ, שבבעלות משפחת אירני, מחזיקה גם במותגים דיזל, מיס סיקסטי, ליווי'ס, רוקפורט ופילה. רשת פקטורי 54, שמתמחה במותגי על מיובאים, הוקמה לפני חמש שנים במתחם פולג בנתניה ומפעילה בנוסף מתחם בקניון ארנה, מתחם בנמל תל אביב, מתחם אאוטלט בביל"ו סנטר שברחובות ומתחם בראשון לציון מערב.

27 המבנים הטמפלרים שבמכרז מיועדים המבנים מיועדים להקמת מסעדות, בתי קפה, מבני ציבור, חנויות מוזיקה, סדנאות לאומנות, גלריות, פעילות לילדים ולקשישים, חנויות לספרים ומזכרות. התוכנית משלבת בתוכה גם שימור של הבניינים.

באירוע השיווק של המכרז, שנערך בחודש שעבר, הופיעו מתעניינים כמו אלרוב ישראל של אלפרד אקירוב, ב.ס.ר הנדסה של נחשון קיויתי, נציגים של קרן פייר, מנרב שבשליטת אברהם קוזניצקי, רמי לוי וחברת גמלא מילניום.