ירום אריאב למשרד ראש הממשלה: "עליכם לשמש דוגמה"

כך דווח בגלי צה"ל ■ מנכ"ל האוצר שיגר מכתב תקיף למנכ"ל משרד ראש הממשלה, איל גבאי, במחאה על כוונתו להעניק תוספות שכר גבוהות לחלק מעובדי המשרד

עימות נוסף בין צמרת משרד האוצר למשרד ראש הממשלה. מנכ"ל האוצר ירום אריאב שיגר באחרונה מכתב תקיף למקבילו במשרדו של בנימין נתניהו, איל גבאי, במחאה על כוונת האחרון להעניק תוספות שכר גבוהות לחלק מעובדי ראש הממשלה, כך דווח היום (ה') בגלי צה"ל.

"אנו תמהים על הגשת הבקשה בעיתוי הנוכחי, כשהמשק עדיין במשבר קשה. המהלך הזה סותר את מדיניות הממשלה לצמצם בהוצאות השכר של המגזר הממשלתי והציבורי. העיניים נשואות למשרד ראש הממשלה, ולכן עליכם לשמש דוגמה", כתב אריאב לגבאי.

עוד טוען משרד האוצר כי השכר הממוצע במשרד ראש הממשלה עומד על 14 אלף שקלים, שכר הגבוה בשישה אחוזים לעומת המקובל בשאר האגפים של שירות המדינה.

במכתב תשובה שנשלח לאוצר, מסרב משרד ראש הממשלה לבטל את תוספות השכר המתוכננות לעובדיו בנימוק שאלה עובדים "סביב השעון" ונתונים בלחץ ושחיקה יומיומיים.

בחודשים האחרונים התעורר בין שני המשרדים מאבק, בין היתר סביב תקציב המדינה, עסקת החבילה במשק, שכרם של העובדים בבנק ישראל והשאלה מי יפקח עליו.