חיים אתגר נגד רביב דרוקר: "קולגות ביזו את המת ביום קבורתו"

אתגר, מגיש תוכנית בוקר וכתב לענייני תרבות בערוץ 10, על התקשורת הישראלית בסיקור מותו של דודו טופז: "פרסונות שביזו והשפילו את טופז בחייו, מרקדים וממרקים עצמם בפני המשפחה בשביל ראיון בלעדי"

ביום מותו של הבדרן דודו טופז, פרסם רביב דרוקר, מגיש בערוץ 10, שני פוסטים מעוררי מחלוקת. בפוסט הראשון, שפורסם שעה בלבד לאחר התאבדותו של טופז, אמר דרוקר: "טוב שטופז התאבד, טוב לו וטוב לנו". לאחר מחאה קשה מצד הטוקבקיסטים על אמירה זו, פרסם דרוקר פוסט פרובוקטיבי שני, בו טען כי על שירה מרגלית ואבי ניר להמשיך בתביעה המשפטית מול ילדיו היתומים של טופז - ולקחת מהם חלק מהכסף שהוריש להם אביהם.

היום מתברר, כי גם בערוץ 10 יש מי שסלדו מהדברים שפרסם דרוקר - ולא מפחדים לומר זאת בפומבי. חיים אתגר, מגיש תוכנית בוקר וכתב לענייני תרבות בערוץ 10, כותב היום (ה') בבלוג שלו פוסט שכולו סלידה מהתנהגות התקשורת בסיקור מותו של טופז. בין היתר כותב אתגר גם משפט שנראה קשור לעמיתו לערוץ, דרוקר: "נדהמתי לשמוע קולגות שהמשיכו לדבר סרה ולבזות את המת ביום קבורתו. היו כאלו שכתבו, בהתרסה, שטוב שטופז עזב את עולמנו והוסיפו שיש לפגוע כלכלית ביתומים הטריים".

בהמשך הפוסט מתאר אתגר, בסלידה ברורה, את הסיטואציות הבאה: "שמעתי מגישה בכירה מתקשרת לאבלים ומכפישה מגיש מתחרה כדי לגרום להלומי הצער להתראיין במקום אחד ולא באחר. חזיתי באדם שהשמיץ את טופז ושלהב את האווירה הציבורית בימי המשפט, מגיע לנחם בבית המתים מתוך שיקול ציני וקר, ואפילו מתראיין על כך באמצעי התקשורת תוך טפיחה עצמית על השכם. ואפילו הייתי עד לניסיון של מגיש, שעלז ופרסם מאמרי שטנה ביום המוות של דודו, להשיג ראיון בלעדי עם אחיו של המנוח, תוך הצגת טיעונים אמפתיים".

אין דרך לקבוע למי מאנשי התקשורת מכוונים המשפטים האחרונים בפיסקה האחרונה, בניגוד למשפט בפיסקה הקודמת, המכוון באופן ישיר לדרוקר, גם אם לא נוקב מפורשות בשמו. עם זאת, התמונה הכללית שמצייר אתגר עגומה למדי.

את הפוסט, אגב, חותמת באורח כמעט מעורר השתאות בהתחשב בהקשר, הפניה לסרט על טופז... שישודר בקרוב בערוץ 10.