האחים אבי ואמיר דיין השלימו את רכישת השליטה בחברת PMS

חברת הנדל"ן הקטנה נקלעה למשבר ולא עמדה בהחזר החוב למחזיקי האג"ח בזמן ■ במסגרת הסדר החוב הסכים הבנק להעניק הסכם מימון חדש ■ מחזיקי האג"ח מוותרים על מחצית החוב

האחים אבי ואמיר דיין השלימו את רכישת השליטה בחברת PMS - על פי הסכם העקרונות שנחתם יעמידו המשקיעים החדשים בחברת הנדל"ן הכושלת 16.3 מיליון שקל שיומרו ל-70% מהון המניות של החברה. מחזיקי האג"ח יוותרו במסגרת ההסכם כל מחצית החוב כלפם תמורת 14% ממניות החברה.

כמו כן הושלם הסכם המימון מחדש עם הבנק המלווה לנכסי החברה בשבדיה לאחר שהסכים להעמיד מימון של 835 מיליון קרונות שבדיות. סכום זה יאפשר לחברה להשיב לחזקה את הנכסים שחולטו בחודש דצמבר 2008 לאחר שהיא לא עמדה בתנאי ההלוואה. החברה לא פרסמה דוחות מאז הרבעון השלישי של 2008.

דירקטוריון PMS החליט לאשר את מינויים של אבי דיין, אופיר קרני ומשה מיקי דיין, כדירקטורים ואת אבי דיין כמנכ"ל החברה. PMS הייתה בשליטת אילן ניר (40.2%), ראובן אדלר (3%) ואייל חומסקי (3%). ניר יאלץ לסיים כעת את תפקידו כיו"ר ומנכ"ל החברה.

הנהלת החברה תפנה בהמשך לבית המשפט לפי סעיף 350לחוק החברות על מנת לקבל אישור של הקצאת מניות החברה למחזיקי אגרות החוב ללא צורך בפרסום תשקיף וכן לאישור ויתור ופטור על פי הסדר האג"ח.