מוטורולה AURA - מעוצב, יקר ומרגיז

מלבד העיצוב המקסים, ה-AURA נופל ברוב הדברים שקיימים בו - ממשק לא ידידותי שיגרום לכם למרוט שערות מהראש, כפתורים לא נוחים וקטנים מדי לשימוש של בן אנוש - וניתן בקלות לוותר עליו

בתקופה האחרונה החלה מוטורולה בקאמבק לשוק הישראלי. לפני כמעט חודשיים היא הוציאה ברשת פלאפון את דגם המגע שלה - A3100 ולאחרונה היא הוציאה לשוק גם את ה-AURA - מכשיר פרימיום מעוצב ומאוד יקר. למה המכשיר כל כך יקר? התשובה קשורה בעיצוב שלו.

עיצוב: ה-AURA הוא אחד המכשירים היותר מעוצבים שניתן למצוא היום בשוק והוא מגיע בהשראה של דגמי מוטורולה ישנים יותר מלפני מספר שנים. הדגם הזה מעוצב כמו תכשיט, יש לו מסך עגול ותצוגה באיכות מצוינת. גוף המכשיר עשוי מפלדת אל-חלד ובמוטורולה מציינים שהמכשיר מיוצר מ-700חלקים וכי המסך שלו מוגן עם עדשת ספיר שלא יכולה להישרט.

פתיחת המכשיר היא החלק הכי מרשים בדגם הזה, בתנאי שתפתחו אותו בתנועה מעגלית.

AURA

ממשק: מלבד העיצוב המקסים, ה-AURA נופל ברוב הדברים שקיימים בו. נתחיל בממשק מוטורולה הלא ידידותי שיגרום לכם למרוט שערות מהראש, בניסיון להבין מי תכנן אותו, ממשיך בחוסר ההשקעה בגיור שלו, שכולל כפתור "iיצורי דרך" בעמוד הבית של המכשיר, במקום "קיצורי דרך". בנוסף, מוטורולה, שגובה תג מחיר עצום על הטלפון, אפילו לא טרחה לבצע חריטה של האותיות העבריות על הכפתורים שלו.

חוסר הנוחות בכפתורים לא מסתיים בנושא הגיור - חלק מהכפתורים קטנים מדי לשימוש של בן אנוש, כאשר כפתור המחיקה והאישור תוכננו על-ידי מישהו שממש לא רצה שתלחצו עליהם, לכן גם הם עוצבו בגודל מזערי. כך, כמעט בכל פעם שלוחצים עליהם, נלחץ כפתור אחר.

מלבד זאת, ל-AURA אין חריץ הרחבה לכרטיסי זיכרון, אלא זיכרון פנימי של 2 ג'יגה והמכשיר כבד בגלל החומרים שמהם הוא עשוי (מה שמספק לו גם את התחושה היוקרתית).

בשורה התחתונה: ה-AURA הוא מכשיר שעוצב בצורה מיוחדת, אולם ניתן בקלות לוותר עליו.

מחיר: 8,000 שקל (נמכר דרך אתר האינטרנט של מוטורולה בארץ)

ציון: 6.5.