מדיגוס מעוניינת לגייס 12 מיליון שקל בתשקיף המדף

החברה מקווה לגייס 6 מיליון שקל בהנפקת זכויות לבעלי המניות הקיימים בחברה ועוד 6 מיליון שקל בהנפקה לציבור ■ החברה נמצאת במו"מ מתקדם לגבי עסקה למסחור המוצר שלה לטיפול בצרבת

חברת מדיגוס הודיעה על כוונתה לגייס 12 מיליון שקל על בסיס תשקיף מדף שפרסמה לפני מספר ימים. החברה מקווה לגייס 6 מיליון שקל בהנפקת זכויות לבעלי המניות הקיימים בחברה ועוד 6 מיליון שקל בהנפקה לציבור. עם זאת, הובהר בהודעה כי המתווה עוד עשוי להשתנות.

מדיגוס נמצאת במו"מ מתקדם לגבי עסקה למסחור המוצר שלה לטיפול בצרבת בעסקה בה תקבל תשלום מיידי של 4.5 מיליון דולר, 6.5 מיליון נוספים על פי אבני דרך וכ-50% מהתמלוגים מייצור המוצר. להערכת החברה ההסכם יחתם תוך חודש עד חודשיים.

כמו כן החברה הודיעה לאחרונה כי היא פיתחה מצלחמה זעירה ייחודית יחד עם חברת טאואר והיא מעריכה כי תרשום הכנסות של כמה מיליוני דולרים ממסחור המוצר כבר ב-2010. לחברה כ-3 מיליון שקל בקופת המזומנים.

בכל זאת, החברה זקוקה למזומנים כדי לממן את פעילותה השוטפת עד חתימת ההסכם וכן כדי לחזק את עמדתה הפיננסית במהלך המו"מ. את הסכום שיכנס מן ההסכם, אם וכאשר ייחתם, צפויה החברה להקדיש בין היתר להקמת קווי הייצור למוצרים שלה. מנכ"ל מדיגוס, אלעזר זוננשיין, אמר לאחרונה ל"גלובס" כי בכוונתו להקים מפעל לייצור המכשירים לצרבת אשר יעסיק תוך כמה שנים עשרות עובדים.

מדיגוס רשמה במחצית הראשונה של 2009 הכנסות של 1.1 מיליון שקל לעומת 2.8 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. ההכנסות הן בעיקר ממכירות מזדמנות של מצלמות שמפתחת החברה לצד הפעילות העיקרית שלה.