ישראלום הציבורית תרכוש מבעלי השליטה נכסים ב-46 מ' ש'

מתיו ברונפמן ושולם פישר ממשיכים להעביר נכסים פרטים לחברות הציבוריות שבשליטתם ■ לחברה חובות של 733 מיליון שקל ובעלי המניות יצביעו האם העסקאות כדאיות

ישראלום הנמצאת בשליטת מתיו ברונפמן ושולם פישר הודיעה על רכישת שלושה נכסים מבעלי השליטה תמורת 46 מיליון שקל. כיוון שמדובר בעסקת בעלי עניין נדרש אישור של האסיפה הכללית של בעלי המניות שתזומן בהמשך.

הנכס הראשון נמצא בראשון לציון ונמצא בשליטת חברת ברונפמן פישר נדל"ן הפרטית. תמורתו תשלם ישראלום הציבורית 13.9 מיליון שקל. הנכס מושכר במלואו לרשת ריבוע כחול ונמצא בשכונת רמז.

הנכס השני נמצא בבאר שבע בשליטת חברת נכס היכל הנר הפרטי. תמורתו תשלם ישראלום הציבורית 7.2 מיליון שקל. הנכס מושכר לחברת פאלאס הציבורית, הנמצאת גם כן בשליטת ברונפמן-פישר.

הנכס השלישי נמצא בבאר שבע בשליטת חברת פולידור ס. פלסט הפרטית. תמורתו תשלם ישראלום הציבורית 25 מיליון שקל. הנכס יושכר לחברת פולידור תמורת 28.3 אלף דולר בחודש.

ישראלום סיימה את הרבעון השני של השנה בהפסד של כ-5 מיליון שקל ותזרים מזומנים שלילי של 8.6 מיליון שקל. לחברה התחייבויות של 733 מיליון ולכן בעלי המניות בחברה יצטרכו להחליט האם זה הזמן המתאים להעביר עשרות מיליוני שקלים לבעלי השליטה בחברה.