טאואר מעלה תחזיות: צופה הכנסות של 77-80 מ' ד' ברבעון 3

בתחזית הקודמת של החברה היא צפתה הכנסות של 73-77 מיליון דולר ■ צופה צמיחה משמעותית גם ברבעון הרביעי לעומת השלישי, ובהשוואה לרבעון הרביעי אשתקד - על רקע עלייה בביקושים מלקוחות

חברת טאואר מעלה תחזיות לרבעון השלישי של השנה. החברה צופה כי הכנסותיה ברבעון הנוכחי יעקפו את התחזית הקודמת של החברה מ-12 באוגוסט, זאת על רקע עלייה בביקושים מלקוחות, שהתבטאה בשורה של חוזים חדשים שחתמה החברה בשבועיים האחרונים.

טאואר, בניהולו של ראסל אלוונגר, מעריכה כי ההכנסות יסתכמו ברבעון השלישי בטווח שבין 77 ל-80 מיליון דולר. כאשר אמצע הטווח מייצג עלייה של 30% בהשוואה לרבעון הקודם ו-34% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בתחזית הקודמת של החברה היא צפתה כי הכנסותיה יהיו בטווח שבין 73 ל-77 מיליון דולר.

ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר: "בנוסף לשיפור המשמעותי של הרבעון השלישי, גם ברבעון הרביעי של 2009 אנו צופים צמיחה משמעותית לעומת הרבעון השלישי ב-2009 וכן בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. אנחנו רואים עלייה בביקושים מצד הלקוחות לרוב המוצרים שלנו, וכן עלייה בשיעורי ניצולת הייצור בכל שלושת המתקנים שלנו. אמצע תחזית המכירות החדשה של 78.5 מיליון דולר עתיד להיות שיא מכירות בהיסטוריה של החברה ובעקבותיו אף נשיג EBIDTA ברמה גבוהה יותר בהרבה מהרבעון הקודם".

טאואר צלחה את הרבעון השני עם מכירות של 60.6 מיליון דולר, עלייה של 4.4% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה. החברה הפסידה 30.9 מיליון דולר ברבעון השני, שהם 19 סנט למניה, לעומת הפסד של 17 סנט למניה ברבעון הראשון ו-27 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.