ערוץ הספורט חוזר לשדר את ליגת העל בכדורעף

איגוד הכדורעף חתם על הסכם עם הערוץ לשידור משחקי הליגה הסדירה והפלייאוף ומשחקי גביע המדינה לגברים ולנשים; באיגוד מחפשים כעת גוף מסחרי שיעניק חסות רשמית לליגה, אחרי כשבע שנים נטולות ספונסר

איגוד הכדורעף חתם השבוע על הסכם לשידורים ישירים לעונה הקרובה עם ערוץ הספורט. ההסכם כולל משחקים נבחרים מהליגה, ובנוסף את שלב הפלייאוף ומשחקי גביע המדינה לנשים ולגברים. בכך למעשה חוזרת הליגה בכדורעף למפת השידורים, אחרי שבעונה הקודמת לא חודש ההסכם בין ערוץ הספורט ואיגוד הכדורעף.

במסגרת ההסכם, ערוץ הספורט יפיק את השידורים, החל מהמחזור הראשון ב-6 באוקטובר. מדובר על כ-40 משחקים במהלך העונה, כאשר יום המשחקים המרכזי יהיה שלישי. כעת מחפשים באיגוד הכדורעף גוף מסחרי שייקח על עצמו חסות לליגה. מאז תחילת שנות האלפיים התקיימה הליגה ללא נותן חסות רשמי, כשפעם האחרונה היתה עם חברת מי עדן לפני כשבע עונות.

המשחקים היחידים מהליגה ששודרו בעונה שעברה היו גמר גביע המדינה לגברים (באתר האינטרנט ONE) וגמר הפלייאוף, ששודר בערוץ 98 בכבלים ובלוויין.

יו"ר איגוד הכדורעף, יעקב שטופמן; "הכדורעף הוא מענפי הספורט המובילים שיש לנו. אני שמח שכעת ישובו משחקי הכדורעף להיות משודרים בכל בית בישראל. אני מברך את יושב ראש מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן על תרומתו לחידוש ההסכם ומודה גם לערוץ הספורט שחוזר להיות הבמה והבית של ענף הכדורעף".