יומיים אחרי שרכשה את אמפא ליס: קרסו מזרימה לה 37 מ' ש'

אמפא ליס נרכשה על ידי קרסו ב-50 מיליון שקל ■ בתמורה למתן שירותי הניהול, תשלם אמפא ליס לקרסו דמי ניהול חודשיים של כ-40 אלף שקל

יומיים לאחר שנרכשה תמורת כ-50 מיליון שקל, הודיעה חברת הליסינג אמפא ליס כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה וניהול עם החברה הרוכשת קרסו, שמשמעו הטמעה מואצת של החברה לתוך קבוצת האם.

על פי ההסכם, תעניק קרסו לאמפא ליס שירותי ניהול, הכוללים ליווי וייעוץ עסקי כולל סיוע בגיוס הון וכספים וניהול השקעות החברה. בתמורה למתן שירותי הניהול תשלם אמפא ליס לקרסו דמי ניהול חודשיים של כ-40 אלף שקל. בנוסף כולל ההסכם בין החברות סיכום על הטמעת פעילות מכירת כלי הרכב המשומשים של אמפא ליס באמצעות מערך הטרייד-אין העצמאי של קרסו. קבוצת האם גם צפויה לספק לאמפא ליס שירותי תיקון ותפעול של כלי רכב במוסכיה, הן של כלי הרכב שקרסו מייבאת והן של מותגים אחרים. ההסכם הוא לתקופה של 5 שנים.

בנוסף הודיעה אמפא, כי קרסו תספק לה הלוואת בעלים והזרמת הון בסך כולל של כ-37 מיליון שקל - כ-18.5 מיליון שקל מסכום זה יינתנו כהלוואת בעלים לחמש שנים הנושאת ריבית שנתית של 4%; והיתרה - כהשקעה בהון החברה, שתרשם כפרמיה על הון המניות. בענף מעריכים, כי הזרמת ההון מעידה על כך שקרסו מתכוונת לשמור על פעילות אמפא כפרטית בטווח הנראה לעין ולא לבצע גיוסי אג"ח נוספים בעתיד הקרוב.