עמיר מולנר הורשע בקשירת קשר לביצוע פשע ובהחזקת נשק

כיוון שעל מולנר חל מאסר על-תנאי בשל החזקת אמצעי לחימה, הוא צפוי למאסר בפועל ■ פרקליטו, עו"ד מוטי כץ: "ביהמ"ש הכריע את דינו אך ורק בגלל שמו; המשטרה נשענת על תדמית שלילית שהיא עצמה מטפחת"

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הרשיע היום (ב') בצהריים את מי שנחשב ליעד מספר 1 של משטרת תל-אביב - עמיר מולנר. איש העולם התחתון נמצא אשם בקשירת קשר לביצוע פשע וכן בהחזקת נשק שלא כדין, לאחר שאקדח נתפס בחצר בית בו שהה. שלושה מחבריו זוכו מכלל אשמה.

בשל העובדה כי על מולנר חל מאסר על-תנאי בשל החזקת אמצעי לחימה, צפוי העבריין לעונש מאסר בפועל. עשרות מ"חייליו", שהגיעו לאולם בית המשפט על מנת לתמוך בחברם, התקשו לקבל את ההחלטה. "מדובר ביום אבל לדמוקרטיה", קבע בכעס אחד מהם, אשר נמצא לא אשם בעבירות שיוחסו לו.

עם סיום הדיון הודיע עורך דינו של מולנר, עו"ד מוטי כץ, כי בכוונתו לערער על ההרשעה, וציין כי אין הוא מופתע מההחלטת השופט דוד רוזן. "בית המשפט נכנע ללחצים והכריע את דינו של מולנר אך ורק בגלל שמו", פסק עו"ד כץ.

כזכור, מולנר נעצר בנובמבר 2008 בפשיטה משטרתית ברמת-גן יחד עם עבריינים מוכרים נוספים. מצלמת אבטחה תיעדה אותו ואת חבריו מטמינים את כלי הנשק לצד מחסנית ומשתיק קול בתוך ג'ריקן באדמה.

"המשטרה נשענת על תדמית שלילית"

פרלקיטו של מולנר, עו"ד מוטי כץ, הכחיש את ההאשמות נגד מרשו, והפנה אצבע מאשימה כלפי גופי אכיפת החוק. "אין הצדקה להרשעתו של מולנר, כפי שלא היתה הצדקה למעצרו מלכתחילה", הוא גורס. "המשטרה נשענת על תדמית שלילית שהיא עצמה מטפחת במשך מספר שנים".

במהלך המשפט דחה מולנר הסדר טיעון לפיו יישלח למאסר של 18 חודשים, והעדיף להמשיך בהתמודדות מול ההליכים נגדו.