עיקר ההלוואות במנורה הן של הסוכן מיקי גרובר - מי עבד איתו?

עתה מתברר כי בעבר היה גם לכלל ביטוח, באמצעות החברה הבת שלה דאז אריה, התנסות שלילית עם תיק הלוואות ללקוחותיו של גרובר

ככל הידוע, עיקר ההלוואות הבעייתיות במנורה, הנמצאות במוקד בדיקת האוצר, נוגעות לתיק של סוכן הביטוח מיקי גרובר, ובהתייחס לפוליסות והלוואות שנמכרו בין השנים 2004 ל-2007. עתה מתברר כי בעבר היה גם לכלל ביטוח, באמצעות החברה הבת שלה דאז אריה, התנסות שלילית עם תיק הלוואות ללקוחותיו של גרובר.

כיום גרובר, סוכן ביטוח ותיק הנמצא בענף מאז שנת 1985, לא מוכר יותר פוליסות חדשות בביטוח חיים בכלל ביטוח, לאחר שלפני שנים היה בין הצדדים "פיצוץ", בעקבותיו כלל סירבו לעשות עמו עסקים חדשים. אז גם הפסיקה כלל לעבוד עם גרובר בהלוואות.

גרובר סירב להגיב

בכלל ביטוח בחרו שלא להגיב אך בכל אופן מבחינת הקבוצה לא מדובר באירוע שיהיו לו השפעות מהותיות על תוצאות החברה, וזאת בניגוד למנורה שעד כה הכירה בהפסדים של כ-62 מיליון שקל מהלוואות שהעניקה בשנים האמורות כנגד פוליסות ביטוח חיים.

כמו כן, לאורך שנים עבד גרובר גם מול מגדל - בעיקר באמצעות חברת מעוז שמוזגה לתוכה ברבות השנים, וגם לתקופה קצרה יותר עם הפניקס. ככל הידוע במגדל ובהפניקס לא היו אירועים חריגים עם גרובר, בעלי השלכות על החברות. במגדל ובהפניקס מציינים היום כי לחברות אין כל בעיות בהלוואות מעין אלו.

מיקי גרובר סירב להגיב אך מקורב לו מסר בהתייחס לאירועים במנורה כי "האחריות היא של חברת הביטוח. אם הם אישרו את ההלוואות מבחינתי זה בסדר. ואני הבאתי את כל המסמכים שהם ביקשו. תפקיד הסוכן להביא עסקים לחברת הביטוח ולחברה יש אנשי מקצוע".