טאואר מגייסת עוד 1.25 מיליון דולר מקרן יורקוויל

חברת השבבים תנפיק לקרן ההשקעות מניו-ג'רזי 1.25 מיליון מניות במחיר של דולר אחד למניה ■ בכך יגיע היקף ההשקעה של יורקוויל בטאואר לכ-2.15 מ' ד', מתוך סך השקעה של 25 מ' ד' אשר עומד לרשות יורקוויל

חברת השבבים טאואר , בניהולו של ראסל אלוונגר, מתכוונת להנפיק מניות נוספות לקרן יורקוויל - והפעם בהיקף של 1.25 מיליון דולר. בכך, יגיע היקף ההשקעה של יורקוויל בטאואר לכ-2.15 מיליון דולר, מתוך סך השקעה של 25 מיליון דולר אשר עומד לרשות יורקוויל.

טאואר תנפיק ליורקוויל 1.25 מיליון מניות במחיר של דולר אחד למניה, בדומה למחיר המניה בשוק, והן יונפקו כבר היום (ד'). "המניות מונפקות כחלק ממחויבותה של יורקוויל לרכוש מעת לעת מניות בהיקף של עד 25 מיליון דולר", נמסר בהודעת החברה.

על הרומן עם יורקוויל הודיעה טאואר לפני כחודש, עם פרסום הדו"חות הכספיים לרבעון השני של השנה. טאואר הודיעה אז כי חתמה עם YA Global (יורקוויל), קרן השקעות מניו-ג'רזי, על הסכם לפיו התחייבה יורקוויל להשקיע בטאואר עד 25 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. בתמורה, טאואר תנפיק לקרן מניות בדיסקאונט של עד 3%, בהתאם למחיר השוק בעת ההנפקות בעתיד.

חשוב לציין כי בטאואר רואים בהשקעה של יורקוויל כקו אשראי. בעת פרסום הדו"חות ציינו גורמים בחברה כי לעת עתה אין כוונה לעשות שימוש בקו אשראי זה, אולם כאמור מאז הנפיקה טאואר כ-2 מיליון מניות ליורקוויל בהיקף של 2.1 מיליון דולר, קרי 8.6% בלבד מסך האשראי האמור.

בשבוע שעבר הנפיקה טאואר מניות למשקיעים מוסדיים מישראל בהיקף של 15.8 מיליון דולר, לאחר שהקצתה להם 15.8 מיליון מניות במחיר של דולר אחד. אז הגיבה המניה בירידה של כ-11% בשל הדילול שנגרם לבעלי המניות הקיימים. מניית טאואר נסחרת בבורסה בת"א ובוול סטריט לפי שווי של כ-165 מיליון דולר. לחברה כ-180 מיליון מניות.