קדימה על הקצאת המיליונים לשרים בלי תיק: "אזרחי ישראל מגלים לאן זורמים היטלי המים, המע"מ והדלק"

החתולים מסתערים על השמנת: הממשלה אישרה כ-140 מיליון שקל ללשכות שרים משניים ובלי תיק ■ להקמת המשרד לפיתוח אזורי בראשות השר סילבן שלום יוקצו 50 מיליון שקל ■ קדימה: "הם מגדילים תקציבי השרים לענייני כלום וסגני השרים לשום דבר. לנתניהו אבדה הבושה. רק ראש ממשלה מנותק יכול להרשות לעצמו לצפצף כך על הציבור ולקנות את שתיקתם של שריו"

ועדת הכספים אישרה היום (ד') העברות תקציביות של כ-140 מיליון שקל למימון פתיחות לשכות שרים חדשות והרחבות משרדים קיימים.

להקמת המשרד לפיתוח אזורי, בראשותו עומד השר סילבן שלום (ליכוד) יוקצו 50 מיליון שקל. עוד קיבל המשרד 17 מיליון שקל לתגבור תקציבי הפיתוח של הנגב והגליל.

להקמת משרד ההסברה והתפוצות עבור השר יולי אדלשטיין (ליכוד) יוקצו 31 מיליון שקל.

לשכת השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן (עבודה) תקבל כ-12 מיליון שקלים. לשכתו של השר בני בגין (ליכוד) תקבל מימון של כ-2 מיליון שקלים כמו גם לשכתו של יוסי פלד (ליכוד) ושל משולם נהרי (ש"ס).

כ-8 מיליון שקל יוקצבו למשרד לעניינים אסטרטגיים של משה יעלון. לשכת סגן השר איוב קרא תקבל 1.7 מיליון שקל ו-2.8 מיליון שקל יינתנו לשר דן מרידור הממונה על ענייני המודיעין.

ללשכתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הוקצה סכום של 3.5 מיליון שקל.

עבור אבטחת שרים יוקצה סכום של 12 מיליון שקל. יו"ר הוועדה, משה גפני (יהדות התורה) ביקש לבדוק את גובה התקציב לאבטחה ואמר בתגובה: "תקציב האבטחה גבוה מאוד - יש הרבה שרים שאנשים לא מזהים ברחוב".

מ"קדימה" נמסר בתגובה: "הממשלה המנופחת והבזבזנית ביותר בתולדות ישראל שוברת היום שיא נוסף של אטימות וחוצפה ומוכיחה שיש דבר אחד אותו היא לא מקפיאה וזה את תקציבי השרים לענייני כלום וסגני השרים לשום דבר".

"לנתניהו אבדה הבושה. רק ראש ממשלה מנותק אשר דואג להישרדותו הפוליטית יכול להרשות לעצמו לצפצף כך על הציבור ולקנות את שתיקתם האידיאולוגית של שריו".

"אזרחי ישראל מגלים היום לאן זורמים בציניות כספי היטלי המים, העלאות מיסי המע"מ והדלק. ממשלת נתניהו מוכיחה יום אחר יום כי מעולם לא היתה כאן ממשלה אטומה ממנה".