ההסתערות על מלאני אודין החלה

חברת הטכנולוגיה BackOffice Associates החתימה את הטניסאית האמריקנית במהלך היו.אס אופן ■ למשחק הלילה כבר הגיעה אודין כשלוגו החברה מופיע על תיק המחבטים שלה

כמה מהר מסתערות חבורת מסחריות על טאלנטים בעולם הספורט? קחו לדוגמה את מלאני אודין, הטניסאית האמריקנית בת ה-18 שסיימה הלילה הופעה מרשימה ביו.אס אופן. חברת הטכנולוגיה מבוסטון, BackOffice Associates, החתימה את הטניסאית האמריקנית על חוזה חסות ארוך, אבל עשתה זאת כבר במהלך הטורניר כשהתבררה ההצלחה הגדולה שלה.

מנכ"ל החברה פטריסיה קנדי אמרה כי מיד אחרי שצפתה בניצחון של אודין בסיבוב השני על אלנה דמנטייבה מרוסיה, הבינה שכדאי למהר ולהחתים את הטניסאית מג'ורג'יה. באותו יום יצרה החברה קשר עם אודין והחתימה אותה. כבר במשחק חצי הגמר הלילה, בו הפסידה לקרוליין ווז'ניאקי מדנמרק, הופיעה אודין עם הלוגו של BackOffice Associates על תיק המחבטים שלה. החברה גם מעניקה חסות לטניסאי ג'יימס בלייק. זהו הסכם החסות השלישי הגדול של אודין, שמחזיקה בחוזים עם ווילסון ואדידס.

סם דובל, סוכנה של אודין, אמר ל"ניו יורק טיימס" כי בימים האחרונים קיבל עשרות טלפונים מחברות מסחריות שהציעו לחתום על חוזי חסות עם הטניסאית. "בין רגע יצרני ציוד ספורט ויצרני מחבטים רוצים את הדבר הבא בטניס", אמר.

גלעד בלום התרשם עמוקות ממלאני אודין

גם מייקל פלפס לא נשאר מאחור. חברת ספידו הודיעה כי האריכה את החסות עם השחיין האמריקני עד 2013. בנוסף, הודיעה החברה כי תתרום 10,000 דולר על כל שיא עולם שפלפס ישבור.