טקסס אינסטרומנטס מעלה את תחזיותיה לרבעון השלישי

צופה רווח של 37-41 סנט למניה ברבעון השלישי של 2009 ומכירות של 2.73-2.87 מיליארד דולר ■ אנליסטים צופים לה רווח של 35 סנט למניה והכנסות של כ-2.68 מיליארד דולר

יצרנית השבבים השנייה בגודלה בעולם, טקסס אינסטרומנטס , העלתה אתמול (ד') את תחזיותיה לרווחי הרבעון השלישי - יותר מתחזית קודמת של החברה, ויותר מתחזיות האנליסטים בוול סטריט, וזאת לאור הביקוש הגובר למוצריה בשוק האלקטרוניקה.

לפי התחזית המעודכנת של החברה, הרווח למניה לרבעון השלישי יהיה בין 37 ל-41 סנט למניה וסך המכירות יהיה בין 2.73 ל-2.87 מיליארד דולר, לעומת תחזיות האנליסטים של בלומברג, שמצפים שהרווח יהיה 35 סנט למניה וסך הכנסות יהיה כ-2.68 מיליארד דולר.

נזכיר כי ביולי, טקסס אינסטרומנטס צפתה כי הרווח למניה יהיה בין 29 ל-39 סנט למניה וסך המכירות יהיה בין 2.5 ל-2.8 מיליארד דולר.

"הסימנים בתעשיית השבבים מאוד מעודדים" אמר טורי סבנאג', אנליסט של בית ההשקעות תומס ויזל. "החברה מגדילה את המלאי שלה ואינה מביעה חשש מעודף מלאי, הדבר מראה על ביטחון שנובע מביקוש עולה אמיתי לשבבים", הוא הוסיף.

להשוואה, אינטל , יצרנית השבבים הגדולה בעולם, חזתה שהמכירות לרבעון השלישי יהיו לפחות 8.8 מיליארד דולר, יותר מהתחזיות שלה ברבעון הקודם, אז אינטל צפתה שהמכירות יהיו לפחות 8.1 מיליארד דולר.

העלייה בתחזיות לרווחי הרבעון השלישי של שתי מובילות הענף מעלה את האופטימיות כי ענף המחשבים האישיים מתאושש מהר יותר מהתחזיות.