מודי זנדברג מועמד לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה

זנדברג, המקורב לנתניהו, נחשב כמועמדו של שר התקשורת כחלון ומקבל תמיכה מגורמים פוליטיים נוספים ■ משמש כיום כיועץ לממשלת קזחסטן ■ אם ייבחר, יחליף את נורית דאבוש המכהנת כיום בתפקיד

מודי זנדברג הוא המועמד המוביל כרגע לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה. זנדברג מקבל את תמיכתו של שר התקשורת, משה כחלון, ושל גורמים פוליטיים נוספים.

אם ייבחר, זנדברג (47) יחליף את נורית דאבוש המשמשת כיום בתפקיד.

בשיחה הבוקר (ה') עם "גלובס" ממקום מושבו בקזחסטן אמר זנדברג כי אינו יכול להגיב באשר למידע. יש להניח כי בעוד כשבוע, כשיחזור ארצה, הפרטים יקבלו משמעות רשמית יותר.

זנדברג, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו עוד בימים בהם כיהן כח"כ מטעם רשימת הליכוד-גשר-צומת, מילא שורה ארוכה של תפקידים ציבוריים, ביניהם: יו"ר סיעת צומת, סגן יו"ר הכנסת, סגן שר החינוך, סגן יו"ר ועדת הבחירות לכנסת ה-14, שר המדע והטכנולוגיה, ובמשך תקופה קצרה גם כשר התשתיות הלאומיות (ב-2004, במקומו של יוסף פריצקי שפוטר).

לפני כ-3 שנים פרש זנדברג מהשירות הציבורי ופנה לעסקים פרטיים, בעיקר בהשקעות במיזמים טכנולוגיים בתחום המים (הוא שותף בקרן הון סיכון H2TECH) ועסקי הגז הטבעי. זנדברג עומד בראש קרן הון סיכון של ממשלת קזחסטן, ומשמש במקביל כדירקטור בחברת "דור כימיקלים".

במארס האחרון הודיע זנדברג על פרישתו מתפקיד מזכירו של נתניהו, ובכך הפתיע את נתניהו ורבים אחרים בליכוד.

ההחלטה על המינוי לתפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה, תתקבל בעוד שבועות ספורים. שם נוסף שאוזכר בשבועות החולפים כמועמד לתפקיד יו"ר המועצה הוא שי בזק, המחזיק במינוי טרי כחבר במועצת הרשות.

ממשרד התקשורת טרם התקבלה תגובה.