תם קילמן, שכיכבה בתוכנית "המירוץ למיליון" תוביל את הקמפיין של רשת האופנה פגנקה לעונת סתיו-חורף הקרובה.
בשלב ראשון יתמקד הקמפיין בפעילות יחסי ציבור ובפעילות אינטרנטית, וקילמן תקבל 10 אלף דולר על פעילות זו.
רשת פגנקה מונה 7 סניפים, ועד סוף השנה צפויים להיפתח 2 סניפים נוספים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.