אלי רייפמן: "כבר הוצאתי הנחיות להעביר את כל מניות אמבלייז"

יו"ר אמבלייז עשוי להיאסר ביום ג' אם 39 מיליון מניותיו הנמצאות בנאמנויות בבריטניה לא יימסרו למנהל המיוחד ■ בראיון לערוץ 2: "אין לי בעיה עם השופטת אלשיך. 80% מנושיי חתמו בפני ביהמ"ש שהם מאמינים שאחזיר כספים"

"אני כבר הוצאתי בפועל את ההנחיות להעביר את כל המניות", אמר הערב (ו') אלי רייפמן, יו"ר אמבלייז , ליומן החדשות של ערוץ 2. "המניות יכולות להיות מועברות, זה רק עניין של זמן", הוסיף.

כזכור, רייפמן עשוי להיאסר בגין ביזיון בית המשפט בשל פסיקת השופטת ורדה אלשיך, כיוון שלא העביר את מניותיו בחברת אמבלייז , שמניותיה רשומות למסחר בבורסה הראשית בלונדון.

"היה ניסיון השתלטות על החברה. אנחנו מעסיקים 6,000 עובדים המפרנסים משפחות. אמבלייז היא לא משמידת הערך הגדולה ביותר", אמר רייפמן המצוי בכינוס נכסים. "ניסו להשתלט עליה קרנות גידור מארה"ב שהצהירו כי הן מעוניינות לפרק אותה לחתיכות. עשיתי הכל כדי למנוע זאת, ואז לקחתי הלוואות מכל הבא ליד". רייפמן, כזכור, לווה כספים מהשוק האפור - בין היותר משלי נרקיס.

"אין לי בעיה עם השופטת אלשיך. אני חייב כסף לנושים. 80% מהם חתמו בפני בית המשפט כי הם מאמינים שאחזיר כספים".

* אתה מדמיין את עצמך נכנס למאסר?

"למה שאכנס אם אני יכול להביא את המניות? אני מתכוון חד-משמעית להעביר את המניות ברגע שבית המשפט יורה לי".

נזכיר כי אתמול (ה') עיכב בית המשפט העליון עד ליום ג' את פקודת המאסר שהוצאה נגד רייפמן בגין ביזיון בית המשפט. 41 הנאמנים בבריטניה, שלכאורה מחזיקים במניותיו של רייפמן באמבלייז, צריכים להעביר אותן עד ליום ב' בשעה 10:00, שעון גריניץ', לידי הנאמן, עו"ד איתן ארז. מדובר ב-39 מיליון מניות.