מישורים רכשה ממאיר אלתר בניין משרדים בפ"ת ב-10 מיליון ש'

הבניין נמצא היום ב-41% שיעורי תפוסה ומניב 450 אלף שקל משכר דירה נטו ■ לפי מישורים, התשואה הצפויה על ההשקעה, לאחר השלמת השכרת השטחים הפנויים, עומדת על 11%

חברת מישורים , שבשליטת היזם הישראלי-קנדי גיל בלוטרייך, רכשה בניין משרדים משופץ בקרית אריה שבפתח תקווה מידי מאיר אלתר, מי שהקים את NCC מערכות, מתחום התקשורת והמחשוב. מישורים שילמה 10.2 מיליון שקל.

הבניין ממוקם ברחוב שנקר בקרית אריה ובנוי על מגרש בשטח 1,063 מ"ר. הוא מתנשא לגובה של חמש קומות בתוספת קומת מרתף לחנייה, ושטחו הבנוי הוא 2,500 מ"ר.

הבניין נמצא היום ב-41% שיעורי תפוסה ומניב 450 אלף שקל משכר דירה נטו. בכוונת החברה להשכיר את יתר השטחים בחודשים הקרובים למספר דיירים. לפי מישורים, התשואה הצפויה על ההשקעה, לאחר השלמת השכרת השטחים הפנויים, עומדת על 11%.

הרכישה תמומן באמצעות הלוואה בנקאית בגובה של 78% מעלות הרכישה. התשואה השנתית הצפויה על ההון העצמי של החברה תעמוד על 21%.

מנכ"ל מישורים, רמי שריקי, אמר כי "בהשקעות החברה בישראל אנחנו מתמקדים ברכישת בנייני משרדים קטנים ובינוניים במרכזי עסקים במרכז הארץ המושכרים למספר דיירים גדול יחסית במטרה להפחית את הסיכון והחשיפה לדיירים גדולים וייעודיים. ההתמקדות בתחום זה מוכיחה את עצמה. שיעורי התפוסה שלנו גבוהים היסטורית גם במצבי שוק מאתגרים. פריסת רשת בניינים ברחבי גוש דן מאפשרת לחברה להעניק לשוכרים שלה שירותים נוספים וערך מוסף. למישורים יש כיום מעל 150 חברות ועסקים השוכרים מאתנו שטחים ואנחנו עושים מאמצים גדולים לשפר את השירות והסינרגיה בין הנכסים".