רייטינג: "מועדון לילה" בראש, "הישרדות" שוב מחוץ לעשירייה הפותחת

זכיינית ערוץ 2 קשת הצליחה להכניס 6 תוכניות לעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית, לעומת שתי תוכניות לרשת ואף תוכנית לערוץ 10

גם ללא "כוכב נולד" ו"ארץ נהדרת", תוכניות הבידור של זכיינית ערוץ 2 קשת כובשות את ראש טבלת הרייטינג ללא מאמץ. "מועדון לילה" עם ארז טל מובילה השבוע את הטבלה, כשאחריה "רמזור" ו"אמא מחליפה" - אמנם לא תוכנית בידור בהגדרתה אבל עם אלמנטים בידוריים, לפחות בפרק ששודר השבוע.

לרשת רק שתי נציגויות בטבלה: "שבוע סוף" ו"צחוק מהעבודה", שגירדו השבוע את תקרת הזכוכית של 20% רייטינג מלמטה. "פרויקט מסלול" ו"הבלוק" הביאו גם השבוע רייטינג של פחות מ-15% והתמקמו בעשירייה השנייה.

על אף שבערוץ 10 טוענים כי הם מרוצים מהרייטינג של "הישרדות", גם השבוע לא הצליחה התוכנית להיכנס לטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר, למרות האורח מ"כהישרדות ארה"ב". אבל בהישרדות, כמו בהישרדות, הכל כשר - ובערוץ מצפים בוודאי להגיע למיקום גבוה יותר בטבלת הרייטינג בעזרת היאבקות הנשים בבוץ שתוקרן השבוע.

חדשות ערוץ 2 באמצע השבוע ומהדורת השבת הגיעו למקומות השמיני והתשיעי בטבלה. את הטבלה סוגר חיים הכט בקשת, שרוצה להוריד נהגים מהכביש - ובדרך מצליח להוריד אחוזים יפים של רייטינג.

מאזן הכוחות בין הזכייניות נוטה השבוע בצורה ברורה כלפי קשת: 6 תוכניות לקשת, לעומת שתיים לרשת ושתיים לחברת ההחדשות של ערוץ 2.

1