ביקושי יתר: טאואר הגדילה את ההנפקה למוסדיים ב-33% ל-21 מיליון דולר

לפני כשבועיים התכוונה החברה להנפיק למשקיעים מוסדיים מניות ב-15.8 מיליון דולר ■ תקצה 5.36 מיליון מניות במחיר של 3.73 שקלים למניה - פרמיה של 4% למחיר הסגירה אתמול בבורסה בת"א

חברת טאואר הודיעה היום (ב') כי קיבלה עודפי ביקוש של 33% (או 5.3 מיליון דולר) ממשקיעים מוסדיים, להשקעה בחברה, על ההנפקה שביצעה לפני כ-10 ימים למשקיעים מוסדיים בסך 15.8 מיליון דולר.

אי-לכך, טאואר הגדילה את ההנפקה ב-33% לסכום של 21.1 מיליון דולר, לעומת הסכום האמור שהתכוונה להנפיק. במסגרת העסקה, טאואר תקצה 5.36 מיליון מניות, במחיר של 3.73 שקלים למניה, גבוה ב-4% ממחיר הסגירה של מניית החברה אתמול בבורסה בתל-אביב.

כמו כן, יוקצו אופציות הניתנות למימוש במשך פחות משנתיים ל-1.34 מיליון מניות רגילות של החברה, עם תנאים זהים לאלו של סדרת אופציות 6 של החברה הנסחרת בתל-אביב.

"מאז ההודעה שפירסמנו לפני 12 ימים, על העלאת תחזית המכירות לרבעון השלישי של 2009 ב-30% לעומת הרבעון השני, וכי אנו צופים המשך עלייה במכירות גם ברבעון הרביעי של 2009, קיבלנו פניות רבות ממשקיעים קיימים ופוטנציאליים מארה"ב ומהארץ להשקעה ישירה במניות הרגילות של החברה", אמר ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר.

"לאחר הגיוס המוצלח של 15.8 מיליון דולר ב-3 בספטמבר, פנה אלינו מר צחי סולטן בשם "כלל פיננסים חיתום" ומשקיעים שהוא מייצג, עם עודפי ביקוש להרחבת הגיוס המקורי ואנו נעתרנו לבקשתו בשם המשקיעים ואפשרנו להם השקעת 5.3 מיליון דולר נוספים בתנאים דומים. אנו רואים בהמשך השקעה זו עדות נוספת להבעת האמון של שוק ההון בחברה. אנו מסתכלים באופטימיות אל השנה העברית החדשה העומדת בפתח ומאמינים כי תהיה חיובית ביותר הן עבור משקיעי החברה והן עבור לקוחותיה ועובדיה". אמר אלוונגר.

"עודפי הביקוש של הנפקה זו מעידים על הביטחון הרב של שוק ההון בעתידה הפיננסי והעסקי של חברת טאואר והצלחת המיזוג שלה עם ג'אז סמיקונדקטורס". אמר צחי סולטן, יו"ר ונשיא כלל פיננסים חיתום, שניהל את ההנפקה.