הנאמנה של רמט ביקשה מביהמ"ש לאפשר העברת משכורות ערב החג

כזכור, אתמול הוצא צו הקפאת הליכים זמני לחברה ■ בהנהלת החברה הדגישו היום כי תשלום שכר לעובדים בעת הקפאת הליכים נחשב לחריג במיוחד, אולם הוא התאפשר בשל הרצון הטוב של הבעלים ושל יתר הגורמים

בשורות חיוביות לעובדי חברת הבנייה והתשתיות רמט: רו"ח עליזה שרון, שמונתה על-ידי בית המשפט כנאמנה של החברה בעת הקפאת ההליכים, ביקשה היום (ב') מבית המשפט לאשר העברה של 600 אלף שקל לטובת עובדי החברה שלא קיבלו עדיין את משכורות חודש אוגוסט.

הפנייה של רו"ח שרון לבית המשפט הגיעה בעקבות הסדר שגובש בין כל הצדדים: העובדים, ההסתדרות, הבנקים הנושים ובעלי החברה, האחיות מרים דורון ועליזה יפו.

בהנהלת החברה הדגישו היום כי תשלום שכר לעובדים בעת הקפאת הליכים נחשב לחריג במיוחד, אולם הוא התאפשר בשל הרצון הטוב של הבעלים ושל יתר הגורמים.

בהסתדרות, לעומת זאת, משוכנעים כי ההסדר הושג בעקבות הלחץ שהיא הפעילה על החברה, על רקע החשש כי עובדי רמט לא יוכלו לקיים את החג הקרוב כראוי. בהסתדרות הדגישו כי הם ניהלו משא-ומתן אינטנסיבי באמצעות עוה"ד גלילה ואלון הורנשטיין, והבהירו להנהלת החברה כי לא יתנהל שום משא-ומתן על עתיד החברה לפני שיועברו המשכורות.

"אנחנו לא שמחים כי אי-אפשר לשמוח לנוכח מצבה של החברה, אולם אנחנו בהחלט שבעי-רצון מכך שהתארגנו יחד כל העובדים, ובסיוע ההסתדרות הצלחנו לגרום להנהלה להבין את המצוקה הגדולה בה אנחנו נמצאים לפני החג", אמר היום יו"ר ועד העובדים, שמעון ללוש. לדבריו, "יכול להיות שהחג הזה יהיה בסופו של דבר שמח יותר".