יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט: "הפכנו לאיראן"

מרכז השלטון המקומי: "בשעה האחרונה עצרה משטרת ישראל עשרות משאיות אשפה של הרשויות המקומיות שנסעו בנסיעה איטית לכיוון ירושלים"

"בשעה האחרונה עצרה משטרת ישראל עשרות משאיות אשפה של הרשויות המקומיות שנסעו בנסיעה איטית לכיוון ירושלים", כך טוען מרכז השלטון המקומי. על-פי הטענה, "המשטרה עצרה את המשאיות ללא צו, הורידה אותן מהכביש והפנתה את הנהגים לתחנות המשטרה".

מרכז השלטון המקומי מוסיף ומאשים: "מאות שוטרים פזורים בכל רחבי הארץ בצמתים המרכזיים במטרה לפגוע במחאת השלטון המקומי שתואמה עם המשטרה מבעוד מועד". נציין כי אכן מרכז השלטון המקומי הודיע מבעוד מועד כי היום תתקיים הפגנה המונית ברחבת משרד ראש הממשלה, וכי בדרך אל ההפגנה יזרמו משאיות בנסיעה איטית מכל רחבי הארץ. זאת, במטרה ליצור עומס בכבישים ולמחות בכך כנגד קיצוץ בתקציבי הרשויות שמסתכם לטענת מרכז השלטון המקומי ב-800 מיליון שקל.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט: "הפכנו להיות איראן. הלוואי ובכל יום היו פזורים בכל רחבי הארץ אלפי שוטרים ומאות ניידות משטרה כפי שנוהגת המשטרה היום, לצערנו באופן חד פעמי. האבסורד הוא שהמשטרה מתעוררת רק במחאה של נבחרי ציבור שתואמה כחוק ללא כל הפרה של הסדר הציבורי. המשטרה מורידה עשרות משאיות מהכביש ללא צו מתאים ובאופן לא חוקי, אולי עד כדי כך חוששת ממשלת ישראל מהשלטון המקומי".

כמו-כן, נמסר ממרכז השלטון המקומי כי בשעה זו מתקיימות הפגנות בצומת פל-ים, צומת בית-קמה, שגב שלום, איזור חצור הגלילית, שפרעם-צומת סומך, צומת גומא, וצומת גולני.